« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
در مهرماه امسال صورت‌گرفت؛
40 مددجوی زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده، یاسوج و دنا در مهرماه امسال به کربلا، نجف و کاظمین اعزام‌شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ؛امیدوار کار اندیش، معاون امور فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بابیان اینکه،40 مددجوی زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده، یاسوج و دنا در مهرماه سال جاری به عتبات عالیات اعزام شدند، اعتبار هزینه شده این اعزام را 32 میلیون تومان اعلام‌کرد.

وی آشنایی با شیوه زندگی ائمه اطهار، شناخت آداب زیارت، امام شناسی و تقویت روحیه دینی و مذهبی مددجویان را از اهداف اعزام آن‌ها به سفرهای زیارتی دانست.

کهگیلویه و بویر احمد در شش‌ماهه نخست سال جاری به عتبات عالیات تشرف یافتند، اعتبار هزینه شده در اعزام این تعداد مددجو را 290 میلیون و 400 هزار تومان عنوان‌کرد.

وی گفت: در مدت یادشده هزار و 442 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان بااعتبار 504 میلیون و 700 هزار تومان به مشهد مقدس مشرف‌شدند.

وی با اشاره به طرح شوق زیارت کمیته امداد برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی از خیران و مردم نیکوکار دعوت‌کرد تا کمیته امداد را در اجرای این طرح خداپسندانه یاری‌کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: