« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
یاسوج
124 طلبه‌زن حوزه علمیه خواهران کهگیلویه وبویراحمد مددجو هستند که این تعداد بیش از 10 درصد جمیعت طلبه‌های حوزه یادشده را تشکیل می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد جعفری مهر، مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، 124 طلبه زن حوزه علمیه خواهران استان از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هستند، جمعیت این تعداد را بیش از 10 درصد کل جمعیت این حوزه اعلام‌کرد.


وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این حوزه و کمیته امداد استان، استفاده از ظرفیت های هر دو مجموعه در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی فرهنگی را از مفاد مهم تفاهم‌نامه‌دانست.

جعفری مهر ادامه داد: 1000 طلبه در پنج حوزه خواهران سطح دو در استات مشغول به تحصیلند که با توجه به شرایط مالی این افراد اکثر آنها برای ادامه تحصیل نیازمند کمک خیران و دستگاه های حمایتی هستند.

 فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در این جلسه، بر اجرای عملی آموزش ها مطابق با مفاد تفاهم نامه تأکید‌کرد.

وی افزود: باید با ایجاد فضاهای علمی - آموزشی و معنوی به نیازهای دانشجویان حوزه علمیه خواهران استان توجه بیشتری شود.

محبی مصون سازی خانواده های آسیب پذیر در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و فراهم کردن زمینه رشد ایمانی و بصیرت افزایی، مشارکت در راه اندازی گرو ههای جهادی، فرهنگی خانواده محور توسط طلاب در چارچوب برنامه های ابلاغی کمیته امداد، همکاری در تشکیل گروه های خیران فرهنگی و مربیان افتخاری و کانون های قرآنی را از مفاد تفاهم نامه برشمرد.

وی به استفاده از حضور خواهران طلبه در برنامه های فرهنگی کمیته امداد از جمله آموزش های طرح فلاح، اردوها،و مشاوره اشاره کرد.

 
 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: