« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا پایان امسال بیش از ۱۰ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند گفت:شعار امسال بسیج دانش آموزی همچون سال گذشته "‌دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی" است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سرهنگ سید محمد لطیف ارجمند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال باید 10 هزار و 300 نفر از دانش آموزان این استان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم که تاکنون بیش از 2 هزار و 500 نفر اعزام شده است.

مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از وجود بیش از 150 هزار دانش آموز در این استان خبر داد و افزود: از این تعداد 108 هزار و 566 نفر جامعه هدف بسیچ دانشجویی بوده که 102 هزار و 40 نفر عضو بسیج دانش آموزی هستند که از این تعداد 51 درصد پسر و مابقی دختر است.

ارجمند با بیان اینکه یک هزار و 278 واحد مقاومت بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد، ابراز کرد: هم اکنون با ارائه آموزش‌های لازم 320 نفر از دانش آموزان مدارس مختلف استان به عنوان فرماندهان واحدهای پیشگام فعالیت دارند.

وی افزود: شعار امسال بسیج دانش آموزی همچون سال گذشته "‌دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی" بوده و بنا داریم اهم فعالیت‌های لازم را به دست دانش آموزان بسپاریم.

ارجمند با تبریک هفته بسیج دانش آموزی تصریح کرد: نواختن زنگ ایثار و شهادت، آئین صبحگاه سراسری، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی، برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از دو اندروید، حضور در اجلاسیه سراسری‌، عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا، حضور در نماز جمعه به صورت دسته جمعی و برپایی ایستگاه نقاشی ویژه امیدان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی بیان کرد: این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس 464 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: