« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
یاسوج
هاشمی پور همچنین از سفر روز چهارشنبه عادل نژاد سلیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به دهدشت جهت سرکشی و بازدید از پتروشیمی دهدشت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی پیرامون جلسه دیروز با دکتر نوبخت گفت: الحمدالله دیدار بسیار ارزشمند و موثری بود و انشالله ثمرات آن را در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

هاشمی پور افزود: در این دیدار مقرر شده همه ی مصوبات سفر اخیر هیات محترم دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد اجرائی و بودجه لازم و صدرصدی همه ی مصوبات محقق شود.

نماینده کهگیلویه در ادامه افزود: امروز سه شنبه استاندار کهگیلویه وبویراحمد جهت سرکشی و بازدید از پروژه های عمرانی به کهگیلویه سفر خواهند کرد که بازدید از جاده سوق -دهدشت، گازرسانی به بخش های چاروسا و دیشموک، پتروشیمی دهدشت و پروژه بزرگ آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ و روستاهای در مسیر از جمله این پروژه است.

هاشمی پور در پایان از سفر روز چهارشنبه عادل نژاد سلیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به دهدشت جهت سرکشی و بازدید از پتروشیمی دهدشت خبر داد وگفت: فاز دوم پتروشیمی دهدشت به زودی شروع خواهدشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: