« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران و مسئولین دستگاه های اجرائی فقط حضور فیزیکی نداشته باشند، بلکه با دغدغه، فکر و اراده و برنامه وارد عرصه خدمت شوند و تاجرپیشگی در دستگاه های دولتی اصلا جایگاهی ندارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی در اولین سفر شهرستانی خود به شهرستان های استان در شورای اداری  شهرستان کهگیلویه با حضور امام جمعه دهدشت، هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های چهارگانه استان، گفت: عقب ماندگی ها در این استان یک فرآیند تاریخی که باید آرام آرام و با تدبیر آن را  رفع کرد.
استاندار به نگاه دولت تدبیر و امید، راهبرد و ریل گذاری آن اشاره کرد و افزود: بدون شک رفع محرومیت ها، کاستی ها و رفاه نسبی مردم از اولویت ها است.
وی، نظام اسلامی را برآمده از متن مردم خواند که با ایثار جان، مال و همه هستی این مردم  به دست آمده است، افزود: باید با تمام هستی هم از آرمان های نظام و انقلاب دفاع کرد.
استاندار با بیان اینکه، هیچ گونه بی مهری در این انقلاب نسبت به مردم این استان انجام نشده است، گفت: البته باید به صراحت گفت که برخی بی مهری ها از کم توجهی، بی تدبیری، کم کاری و نبودن مسئولیت پذیری برخی از مدیران است که باید با تدبیر، هم افزائی و هم اندیشی این مسئله را حل کرد.
احمدی اظهار داشت: در سال های گذشته فروش نفت به بالاتر از 100 دلار رسیده بود که از این طریق اعتباراتی به خزانه تزریق می شد اما در دولت یازدهم و دوازدهم به 40 دلار کاهش پیدا کرد و این یکی از مشکلات اساسی بود که دولت تدبیر و امید با آن دست و پنجه نرم می کند.
استاندار، بحث عدم وابستگی به درآمد های نفتی، توسعه اقتصاد غیرنفتی و اقتصاد پایدار را اولویت دولت تدبیر و امید بیان کرد.
احمدی عنوان کرد: مدیریت بدون پول هنر است، اگر پول در اختیار همگان باشد که می توان استان را به گلستان تبدیل کرد.
وی، دولت را برآمده از رای مردم خواند و ادامه داد: در طی این چهار سال فشارهای بین المللی و جو سیاسی سنگین هم نتوانست دولت تدبیر و امید را از راه اصلی خود باز دارد.
استاندار بیان کرد: دولت با وجود مشکلات اقتصادی، در مدیریت شرایط اقتصادی موفق بوده و امروز هم وضعیت اشتغال به سرانجام رسیدن پروژه های نیمه تمام، راکد و رونق تولید و کارآمدی نظام بانکی از اولویت های آن برای خروج از وضعیت فعلی است.
احمدی گفت: شهرستان کهگیلویه هر چند از برخی نابرابری ها و بی عدالتی های تاریخی رنج می برد و از سایر شهرستان ها عقب مانده، اما باید با عزم همه دلسوزان، نخبگان، گروه های سیاسی، مدیران و بازنگری در رویه های مدیریتی به این بی عدالتی ها پایان داد.
وی تصریح کرد: اگر این بی مسئولیتی ها بر رفتار برخی مدیران حاکم نمی شد، هم اکنون این مشکل را نداشتیم.
استاندار، نظم، انضباط اجتماعی و رعایت وجدان کاری را از اولویت ها دانست و گفت: حتی با وجود کمبود منابع و اعتبارات می توان به بسیاری ازمشکلات مردم پایان داد.
وی تصریح کرد: بنده بازدیدی از اداره ای داشتم که تازه ساعت 9 صبح آن اداره مشغول خوردن صبحانه بودند و ارباب رجوع پشت درب این کارمندان تجمع کرده بودند در حالی باید این سوال را بپرسیم آیا با وجود این شیوه کاری می توان مشکلات مردم استان و استان را رفع کرد؟
احمدی بیان کرد: حتی برخی از مدیران که باید وقت بگذارند برای رفع مشکلات مردم و به امور آنها رسیدگی کنند، تبدیل به مدیریت تجاری شده اند.
وی به مسئولین توصیه کرد: بیش از پیش مسئولیت پذیر باشند و برای رفع مشکلات مردم وقت گذاشته شود.
استاندار با تاکید براینکه، تاجرپیشگی در دستگاه های دولتی اصلا جایگاهی ندارد، افزود: باید متعهدانه و دلسوزانه  در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته شود.
احمدی با بیان اینکه، مدیران فقط حضور فیزیکی نداشته باشند، بلکه باید فکر و اراده  و برنامه هم داشته باشند، ابراز داشت: مدیران باید فرصت شناس باشند با تعهد و مسئولیت پذیری و داشتن دغدغه حرکت کنند.
استاندار افزود: اگر مدیری مسئولیت پذیر باشد و براساس وجدان کاری گام بردارد از او حمایت می کنم و اما غیر از این باشد قطعا با اینگونه مدیریت ها مشکل داریم و راهمان از آن مدیر جداست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به دیدار آیت الله میراحمد تقوی رفت و در این دیدار مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفت.
احمدی در این دیدار تلاش برای محرومیت زدائی، حذف نابرابرها و در اولویت قرار دادن مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار و مناطق دور افتاده استان را از برنامه های کاری خود بیان کرد.
استاندار افزود: هرچند که در نیمه دوم سال مالی در استان مسئولیت پذیرفته ام اما تلاش می کنیم که برای نیمه دوم سال موضوع توازن در اعتبارات به خوبی در نظر گرفته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: