« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
جهان
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران از نتایج انتخابات قرقیزستان و اتریش استقبال می کند و آماده گسترش بیش از پیش روابط با این دو کشور است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از جام جم آنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه از نتایج انتخابات اخیر در قرقیزستان و اتریش استقبال کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در قرقیزستان و انتخابات پارلمانی در اتریش اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از نتایج انتخابات ریاست جمهوری در قرقیزستان استقبال می کند و آماده گسترش بیش از پیش روابط با قرقیزستان است.

قاسمی همچنین با استقبال ازنتایج انتخابات پارلمانی در اتریش و پیروزی حزب مردم به رهبری سباستین کورتز وزیر امور خارجه فعلی این کشور، ضمن تبریک به ایشان افزود: اتریش و شخص آقای کورتز به عنوان میزبان اصلی ۱+۵ در مذاکرات برجام نقش مهمی در به ثمر رسیدن این توافق تاریخی داشتند و ما امیدواریم در دوران جدید و تحت رهبری وی روابط دو کشور در همه زمینه ها شاهد رشد و پیشرفت باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین