« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
با عنوان فرزند عالی طیب؛
به زودی کتاب خاطرات و زندگی‌نامه سرهنگ پاسدار حاج عطاء الله بدری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس منتشر خواهد شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ به زودی کتاب خاطرات و زندگی‌نامه حاج عطاء الله بدری ؛جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس  و از فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منتشر خواهد شد.


حاج اسدالله ربانی مهر از تهیه کنندگان این کتاب در گفت‌وگوبا خبرنگار" پایگاه خبری آوای رودکوف"از اتمام تألیف کتاب «فرزند عالی طیب»‌خبر داد و گفت:‌ این کتاب زندگینامه و مجموعه ای از خاطرات  حاج عطاء الله بدری ؛جانباز جنگ تحمیلی و از یادگاران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و نیروی انتظامی می باشد که جمع آوری و هم اکنون در دست چاپ می باشد.

وی در مقدمه این کتاب در یاداشتی باعنوان ""از صفای ایل" تا " دفاع بهمنشیر""نوشت: .....و در این جا می خواهیم اشــاره کنیم به پیشکســوت و عزیزی که دیروز خودش یک جوان بود و از روستای چلی در شهرستان لنده شروع کرد و امــروز یک بزرگ اســت که و به قول خودش هر چــه دارد از همان صفا و پاکی و صمیمیت چلی نشینان و طایفه اش بود و در پرده اول زندگی چه سختی ها دیده و البته چه توفیق هایی که در کنار دیگر مردم ایل و تبار داشــته و امروز همه آنها مایه افتخار است و افتخار دیگر اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی از خرمشهر و دزفول تا بهمنشیر و آبادان را رفته، شیمیایی شده و خوشحال است که به رسالتش در آن زمان حساس عمل کرده است .....

حاج عطاء الله بدری در سال 1360 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه در آمده و تا سال 1371 در این نهاد مقدس مشغول خدمت بوده و از آن به بعد به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منتقل و تا پایان بازنشستگی در رده های مختلف نیروی انتظامی مسولیت داشته است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: