« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
یاسوج
۳۱۲ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در سال تحصیلی جدید در پنج مجتمع فرهنگی – تربیتی اسکان داده شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با تبریک به دانش آموزان مددجو موفق در کنکور سراسری بابیان اینکه، در سال تحصیلی جدید پنج مجتمع فرهنگی- تربیتی در شهرستان های بویراحمد، بهمئی و کهگیلویه ، ۳۱۲ دانش‌آموز تحت حمایت را پذیرش کرده‌اند، ارتقاء سطح فرهنگی جامعه هدف را از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد دانست.


وی با اشاره به خدمات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف دانشجویی، دانش‌آموزی و دختران بازمانده از تحصیل افزود: توانمندسازی فکری، فرهنگی و علمی دانش آموزان مستقر در مجتمع‌های دانش‌آموزی یکی از اقدامات مهم انجام‌شده توسط این مجتمع‌هاست.

محبی با تأکید بر اینکه مجتمع‌های دانش‌آموزی تنها برای خواب و استراحت دانش آموزان ساخته نشده، ادامه داد: این مکان‌ها، فضاهایی هستند برای پرورش دانش آموزان در زمینه‌های مختلف تربیتی، فکری، فرهنگی و شناسایی استعدادهای درخشانی که آینده‌سازان این مرزوبوم را تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۶۵۰ میلیون تومان باهدف پیشرفت دانش آموزان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و علمی هزینه شده است و امیدواریم بتوانیم در سال جاری خدمات بیشتری به این افراد ارائه دهیم.

محبی بابیان آسیب‌های اجتماعی موجود در مجتمع‌های دانش‌آموزی، خواهان انجام اقدامات پیشگیرانه از بروز این آسیب‌ها با استفاده از خدمات مشاوره‌ای شد.

وی با اشاره به قرارداد منعقدشده بین کمیته امداد استان و سازمان فنی و حرفه‌ای، همه دانش آموزان مددجوی ساکن در این مجتمع‌ها را ملزم به فراگیری حرفه‌آموزی کرد.

شایسته ذکر است، در پایان این مراسم از دانش آموزان ممتاز و پذیرفته‌شدگان در کنکور سراسری تجلیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: