« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
در صورت تکمیل طرح‌های درمانی انجام می‌شود
سپاه با ساخت درمانگاه در دهدشت، گچساران و یاسوج بخشی از نیازمندی‌های مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بخش درمان را برطرف می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سردار بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این جلسه را ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها درسپاه و کمیته امداد استان دانست و گفت: آموزش توانمندسازی و اشتغال مددجویان و بسیجیان، کمک به بازاریابی و فروش و ساماندهی کسب‌وکارهای خرد از تعهدات مشترک این دو نهاد است.


وی بابیان ظرفیت‌های سپاه در کمک‌رسانی به جامعه محرومان گفت: سپاه پاسداران هرساله با استفاده از ظرفیت قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیا، از محل پروژه‌های عمرانی طرح‌های زیادی را اجرا می‌کند که بخشی از این فعالیت‌ها به محرومیت‌زدایی از استان‌ها تخصیص می‌یابد.

بوعلی با اشاره به فراگیر بودن اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیاء در سراسر کشور باهدف بهبود زندگی نیازمندان و محرومان آن منطقه، ادامه داد: پروژه‌های عمرانی که جزء فعالیت های سپاه بوده و کاربرد عمومی دارند در مکان‌هایی ساخته می‌شوند که استفاده همگانی داشته و مددجویان کمیته امداد نیز بتوانند از این فضاها بهره‌مند شوند.

وی از ساخت درمانگاه سپاه در دهدشت خبر داد و عنوان کرد: با تکمیل درمانگاه گچساران و بهره‌برداری از درمانگاه یاسوج، بخشی از نیازمندی‌های مددجویان کمیته امداد در بخش درمان برطرف می‌شود.

فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه خدمت به محرومان و نیازمندان یک وظیفه شرعی و دینی است، گفت: کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد هرساله باهدف کمک به نیازمندان استان و خدمات‌رسانی بهتر به جامعه هدف با سپاه پاسداران این استان تفاهم‌نامه همکاری امضاء می‌کند.

وی مفاد این تفاهم نامه همکاری را در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، فرهنگی، درمانی، اشتغال، مسکن دانست و افزود: باهمت و تلاش ایثارگران سپاه پاسداران اقتصاد کشور فعال مانده و موجبات پیشرفت و سازندگی کشور شده است.

محبی با تأکید بر فعالیت‌های خوب اردوهای جهادی، ادامه داد: ساماندهی اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی و هم‌چنین تعامل بیشتر با سازمان بسیج مهندسی و جامعه پزشکی می‌تواند راه گشای مؤثری در توسعه امور فرهنگی کمیته امداد این استان باشد.

وی با اشاره به منابع مالی کمیته امداد در ترویج ازدواج‌های آسان، از فرمانده سپاه خواست تا از محل سپرده‌گذاری سپاه و بسیج، به مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد  وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت کند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سید غفور سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران قرارگاه خاتم و مسیولین محترم ان و از اینکه قدمی برای محرومیت زدایی برمی دارید کمال تشکر را داریم ولی الان از نظر زیر ساخت های بهداشتی و سرانه درمان شهرستان لنده از محروم ترین مناطق استان است و یکی از مشکلات اصلی مردم این شهر نبود پزشک متخصص و حتی عمومی در شهر می باشد که برای هر بیماری جزیی باید به دهدشت و بهبهان مراجعه کنند و در این شهرستان که جمعیتی بالغ بر ۲۰هزار نفر دارد فقط یک شبکه بهداشت دارد که با امکانات بسیار محدود پزشکی است و پزشک متخصص و کادر درمان مناسبی هم می دارند
ان شاالله در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین تلاش قرارگاه برای حل مشکلات محرومین امیدواریم که مثل همیشه با حرکتی جهاد گونه و ساخت درمان گاهی پیشرفته در این شهرستان که از اساس ترین نیازهای مردم است قدمی برای رضای خدا و حل مشکل مردم این منطقه بردارید و در این زمان که آمریکای مزدور قصد دارد با یاوه گویی های ترامپ سپاه را به چالش بکشد اقتدار و همراهی و همیاری نیروهای مخلص سپاه و بسیج را در منطقه ای که همچون زمان انقلاب همه آنها بسیج هایی مخلص هستند و سپاه و بسیج را عزیز و محترم می شمارند و آنها را حلال مشکلات می شمارند به نمایش بگذارید
منتظر اقدام و نظر مساعد برادران بسیجی هستیم
یا علی مدد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: