« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
سیاسی
اعتقاد عمیق و رجاء وثیق دارد که می توان از شرایط جدید ، فرصت نوینی برای صیانت از استقلال کشور ، حریم ملت و اصول و آرمانهای ارزشی و والای الهی- انسانی ایرانیان و عمران و آبادانی ایران عزیز ساخت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از مهرمردم، متن کامل پیام دکتر احمدی نژاد خطاب به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج والعافیه والنّصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه»

فرزندان سلحشور ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام و درود خداوند بر شما و همه آزادی خواهان ، عدالت طلبان و موحدان عالم باد.

در تاریخ طولانی دفاع از فرهنگ ، جغرافیا و استقلال ملت ایران ، فداکاری‌ها و مجاهدت‌های مردان و زنان بزرگ بر پیشانی افتخارات این سرزمین می درخشد.

پاسداران انقلاب اسلامی که ریشه در شجره طیّبه ملتی اصیل ، موحد و کهن دارند  و در برآیند آرزوهای تاریخی آن در استقرار آزادی ، عدالت و کرامت جوانه زده‌ و با خون سرخ شهیدان آبیاری شده اند ، در عمر کوتاه خود در سایه  حمایت بی‌دریغ مردم اکنون به شاخساران با طراوت و تنومندی تبدیل شده و در اوج عزت و ایثار ، به فراز آمده اند.

امام عزیز راحل (ره) با درک عمیق از حقیقت عزتمداری و مطالبات تاریخی ملت ، سپاه پاسداران و صلابت و آرمان‌خواهی و مردمی بودن آن را ضامن بقای کشور برشمرد و در خدمت ملّت و استقلال ایران عزیز مستقر ساخت.

امروز دولت آمریکا به عنوان خشن‌ترین و جنگ افروز ترین دولت جهان که حیات خود را در گرو تجاوز ، کشتار و اشغال ، تعمیق نفرت ، تفرقه و خصومت و توسعه خشونت و جنگ و فروش سلاح و قتل افزار می داند ، برای نجات اقتصاد ورشکسته و بازسازی سلطه اهریمنی خود بر منطقه خاورمیانه ، استقلال و عزت ملت بزرگ ، تمدن ساز و فرهنگ آفرین ایران را هدف گرفته است.

بی تردید سخنان سخیف آقای ترامپ و توهین و جسارت او به آن عزیزان از آنجا ناشی می شود که آنان ایران و ایرانی  و در پیشاپیش همه ، فرزندان پاسدار ملت را مهم ترین مانع بر سر راه تحقق سیاست های چپاولگرانه و استکباری خود می دانند.

اعتقاد عمیق و رجاء وثیق دارد که می توان از شرایط جدید ، فرصت نوینی برای صیانت از استقلال کشور ، حریم ملت و اصول و آرمانهای ارزشی و والای الهی- انسانی ایرانیان و عمران و آبادانی ایران عزیز ساخت.

فرزندان انقلابی ملت بزرگ!

تردید نباید کرد  که در این صحنه ، دلها و اراده ملت تاریخ ساز ایران و عنایات حضرت ولی عصر (ع) با دلها و دست های پاک و خداجو و مردم‌مدار شما است و پیروزی قطعی از آن ملت ایران خواهد بود.

از خداوند منّان سلامتی و عزت و موفقیت شما ، ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری را مسئلت دارم.

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: