« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
حجت الاسلام موحد
حجت الاسلام موحد تاکید کرد:هرچند این یاوه گویی ها و سخنان بیهوده و تکراری با رهنمودهای منحصر بفرد رهبر معظم انقلاب ( مدظله ) و تدابیر خاص دولت محترم و دستگاه دیپلماسی ره به جایی نمی برند اما می طلبد همه سیاسیون ، اقشار مختلف و رسانه ها از هرگونه سخن و رفتاری که به اتحاد ملی خدشه وارد می کند خودداری نمایند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده با اشاره به اظهارات عصر روز جمعه دونالد ترامپ به وقت واشنگتن در کاخ سفید اظهار داشت:در ایامی که شرایط جهانی و منطقه ای بالاخص خاورمیانه نیازمند آرامش و همگرائی بین ملت هاست و در دهه اخیر بسیاری از ملتها با اقتباس از انقلاب اسلامی ایران ، حکومتهای آلت دست استکبار جهانی را سرنگون و به سوی مردمسالاری واقعی میل داده اند ، دولت آمریکا که شیوه روی کارآمدن آن خود جای بحث و حتی جدلهای داخلی خود بوده و هست رئیس جمهور آن کشور در سخنانی سخیف و البته خارج از چارچوب اخلاق و دیپلماسی به ملت ایران که تاریخچه آن سرشار از افتخارات و رشادتهای بسیار هست توهین نموده است .

هرچند این یاوه گویی ها و سخنان بیهوده و تکراری با رهنمودهای منحصر بفرد رهبر معظم انقلاب ( مدظله ) و تدابیر خاص دولت محترم و دستگاه دیپلماسی ره به جایی نمی برند اما می طلبد همه سیاسیون ، اقشار مختلف و رسانه ها از هرگونه سخن و رفتاری که به اتحاد ملی خدشه وارد می کند خودداری نمایند . مردم شریف ایران اسلامی در همه اداور و برهه های حساس نشان دادند که برای امنیت و اتحاد ملی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیستند تا وظیفه مسئولین را در این راه خطیر سنگین تر نمایند .

دونالد ترامپ در سخنان وارونه خود نه تنها نشان داد اطلاعاتی در خصوص کشورها و جغرافیای آنان را در حد مبتدی نیز نمی داند بلکه خواب و خیالش برای منزوی کردن ایران در عرصه بین المللی نیز آشفته گردید تا ساعتی پس از سخنرانی توهم آمیزش آژانس بین المللی انرژی اتمی برای چندمین بار با قاطعیت بر پایبند بودن ایران برتعهداتش مهر تایید زد و کشورهای اروپایی عضو برجام نیز در بیانیه مشترک از ادامه برجام و حقانیت ایران اسلامی دفاع کردند .

اینگونه است که (( ومکرو و مکروالله والله خیر الماکرین )) تعبیر میگردد تا رئیس جمهوری خام و تازه از راه رسیده نه تنها نتواند ایران و ایرانی را منزوی کند بلکه خود در بین شرکای سابقش تنها می افتد . مجددا آرزوی توفیق و سربلندی برای همه مسئولین خدوم و صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربلندی ملت قهرمانمان دارم و این سخنان وقیحانه سردمداران آمریکا را محکوم نموده هرچند تجربه نشان داد چنین حرکات و رفتارهای استکبار جهانی باعث وحدت هرچه بیشتر مردم و مسئولین و محبوبیت روزافزون نهادهای ارزشی و انقلابی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در جامعه اسلامی ایران و هم ملتهای مسلمان و آزادیخواه میشود .
...سید محمد موحد ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: