« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
نورالدین جعفری
محرومیت گسترده و شبکه ای از سرحد تا گرمسیر، از شرق بناری تا غرب روتلخ و سرآسیاب از شمال کوه جم تا جنوب تابعه همه به هرجا و هر مکان و زمان می نگری از رنگ پوست ساکنان سرزمینم تا در و دیوارهای ماتم گرفته و خیابانهای پرچاله و جاده های خاکی مال رو همه و همه، عمق محرومیت علی رغم تلاش دول مختلف در طی 38 سال که از پروژه محرومیت زدایی می گذرد، نمایان است.
پایگاه خبری آوای رودکوف-نورالدین جعفری: دایره خدمت رسانی در حوزه ای  به بزرگی چهار شهرستان و پنج بخش بزرگ و محروم که خود لایق شهرستانی اند عزم و همت بلند می خواهد و انرژی و توان مضاعف.

شهرستانهایی که در زیر غبار غم دوران ستم شاهی خوانین و فئودال ها ناپیدا و نامرئی بودند.

به برکت انقلاب اسلامی به رهبری خمینی کبیر و بعداز آن به برکت نعمت جنگ و حضور حداکثری جوانان و مردان ایل و دلاوری های خردمندانه، شجاعانه، بی باکانه در فتح الفتوح های فاو و مهران و هورالعظیم و پد خندق نامی و نشانی از رشادت و دلیری در پهنه ای به وسعت ایران کسب کرده اند، و از میان استانها دومین استان رزمنده پرور شناخته شده اند.

اما
محرومیت گسترده و شبکه ای از سرحد تا گرمسیر، از شرق بناری تا غرب روتلخ و سرآسیاب از شمال کوه جم تا جنوب تابعه همه به هرجا و هر مکان و زمان می نگری از رنگ پوست ساکنان سرزمینم تا در و دیوارهای ماتم گرفته و خیابانهای پرچاله و جاده های خاکی مال رو همه و همه، عمق محرومیت علی رغم تلاش دول مختلف در طی 38 سال که از پروژه محرومیت زدایی می گذرد، نمایان است.

روزگاری که دانشگاه نداشتیم دلخوش بودیم که جوانانمان برای تحصیلات عالیه به مقصد تهران و مشهد و شیراز و ... رفته اند با کوله باری از فرهنگ نو اندیشه‌ای تازه بر می گردند و فرهنگ سازی می کنند اما حیف که یا فرهنگ دیگر شهرها از ما بدتر بود و یا جوانانمان فقط رفتند مدرکی گرفتند و دیگر هیچ...

شهرستانمان مثل دیگران وارد فضای سیاسی بعد از جنگ شدند، گفتیم راه برون رفت از محرومیت و فقر ، گفتمان سیاسی و اندیشه‌ای ست و سالهاست راست بود و چپ، اصلاح بود و اصول،حاکمانی حکومت شهرستان را از جناح‌های مختلف به دست گرفتند اماآنچه مشهود بوده و هست طرد مخالفان به هرشیوه و راه ممکن، در هر دوره بعد از جنگ، به قول رئیس جمهور محترم امروزمان «الآن نوبت این 24 میلیون نفر است که حاکم باشند و لاغیر...»

و چنین بود و چنین خواهد ماند.

در عمیق ترین روزهای محرومیت که لنده نیازمند آب شرب بود و دهدشت نیازمند داشتن شبکه 3 سیما نماینده ای فرستادیم که چهار سال موافق دولت حاکم «مرحوم هاشمی» بود و برای رفع مشکلات باکمک دولت وقت تلاش های وافری انجام شد.

و در چهار سال دوم ای کاش اصلاحات حداقل اگر به اتحاد نرسید به نقطه اتفاق می رسید، اما
باز هم دنا از کوه پات نماینده شد و اینبار دولت حاکم «خاتمی» مخالف اندیشه های او  و صد البته آنچه به جایی نرسد فریاد است و عملا خنثی و دولت دنبال سیاست و فضای باز  سیاسی و فرهنگی  و عمران و آبادانی کشور دست سوم.

آنروزها نه تلگرامی، نه وایبری نه واتسی...

8سال اصولگرایان آمد مردی از تبار اصول نماینده شد از رأس تا ذیل هماهنگ و همدل، دولت نیرومند نماینده هم بسیجی، مدرسه، مسجد نمازخانه، خانه بهداشت، سالن های ورزشی یکی بعد از دیگری افتتاح، بهمئی شهرستان، لنده شهرستان، چرام شهرستان، سوق بخش،هر کدام برای جذب نیرو و امکانات شهرستان مستقل شدند و تمام همت نماینده در افتتاح جاده دهدشت سرحد یاسوج معطوف شد و فراموشی دیشموک و قلعه رئیسی...

این بار کسی نماینده شد که ظاهر اصولی دارد و کلام پروژه ای، او آنچه می شناسد پول است و پروژه، درسیاست وارد نمی شود و به قول خودش سیاست مرد را از اقدام پروژه ها دور می‌کند.

تنها حامی که دارد رسانه هاست، سیاسیون حاکم کاملاً متضاد، او زحمتش، تلفنش، نشستش، جلسه اش، آوردن وزیرش، خیّرش را می کشد و درعالم سیاست کسی دیگر نفعش را می برد.

حال اگر همین چهارتا رسانه  مجازی را از او بگیریم کاملاً عقیم است.

چرا که نه فرمانداران و معاونانش نه بخشدار و بخشداران و نه مسئولین محترم ادارات هیچکدام با وی هماهنگ نیست که نامی و نشانی از او در جلسات عمومی و خصوصی ببرند.

از وقتی نماینده شد از تهران که آمد یا در چاروساست یا دیشموک یا بهمئی و توابع ، دنبال حل مشکلات مناطق ، و یکی از کوچکترین کارهای وی هماهنگی برای تحویل یه مدرسه کانتینری است.

به امید روزی که فرهنگیانمان با فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی دانش آموزانی با تدین و تعهد بسازند برای عمران و آبادی کشور، استان، شهرستان، و خیابان هایمان به امید قدردانی نمودن از زحمات همه خادمان ملت

من الله التوفیق
نورالدین جعفری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
سردار زحمت میکشه.ولی عواید کارهاش سهم عده ای خاص هست.عده ای خاص در پروژه از کارگر ساده تا پیمانکار وماشین دار مشغول به کارند.باید از اقربا باشی تا کارت راه بیفته.ولی در مجموع شهرستان لنده خیری تا الان ندیدیم.در مجموع براش آرزوی توفیق وعاقبت به خیری دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین