« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
بهمئی
درراستاي خدمت رساني به زائران حسيني و موكب هاي شهرستان بهمئي در استان خوزستان ، ستاد استقبال از اربعين حسيني در شهرستان بهمئي تشکيل و فعاليت خود را آغاز کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛« حكمت الله سنايي » با بيان اينكه ، آماده سازی زیرساخت ها ، كنترل بار ترافیکی، خدمات رسانی در موکب ها شامل تهیه و توزیع صبحانه، نهار، شام، میان وعده های سالم و بهداشتی، تجهیز سرویس های بهداشتی، نمازخانه، توزیع بسته های فرهنگی، نقشه ها و بروشورهای مناسب پیاده روی اربعین  که با حضور منظم و با نشاط علاقمندان سالار شهیدان در بهمئي و بيرون از اين شهرستان ارائه می شود افزود : امکانات لازم براي برگزاري آيين عزاداري اربعين حسيني در شهرستان بهمئي پيش بيني شده و مشکل خاصي از اين نظر وجود ندارد.


« وي » همچنين گفت : در اين راستا و در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن اين مراسم ادارات ، نهادها و هيات هاي مذهبي شهرستان بهمئي از تمام ظرفيت خود براي خدمات رساني به زائران  استفاده خواهند کرد.

« حجت الاسلام سيد محمد يوسف افروغي امام جمعه شهر ليكك » با اشاره به اينكه ، با برنامه ریزی های انجام شده قرار است ، مردم نقاط مختلف شهرستان بهمئي به صورت منسجم در مسیر راهپیمایی اربعین همزمان در شهرستان و بيرون از شهرستان  حضور بهم رسانند گفت : ایجاد روح همبستگی بین مسلمانان، بهره مندی معنوی و کسب معارف اهل بیت در این حرکت خود جوش و پر معنای مردمی نهفته است که جلوه مهمی از اقتدار اسلامی است.

« امام جمعه شهر ليكك » افزود : همه ما نسبت به مساله ي اربعين وامام حسين (ع) مسئوليت داريم و بايد در اين راه با تمام توان نسبت به اداي احترام به اهل بيت (ع) تلاش کنيم.


« حكمت الله سنايي فرماندار شهرستان بهمئي» هم در اين نشست با بيان اينكه ، تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی زائران  حرم حسینی(ع) در ایام اربعین در این شهرستان و در قالب کمیته هاي مختلف  اندیشیده شده است گفت : کمیته های ستاد اربعین این شهرستان با وظایف مشخص امنیتی، اسکان و پشتیبانی، بهداشت و درمان ، امداد، انتظامی و ترافیک، فرهنگی و تبلیغاتی، مشارکت های مردمی، زیر ساخت وسوخت با آمادگی کامل از زائران استقبال می کنند و  با تمام امکانات پزشکی و درمانی با چند نیروی عملیاتی در هر بخش خدمات خود را به زائران ارائه می دهند.
                                                                                                                                               
تبلیغات به منظورآگاه سازی مردم برای کمک به برپایی موکب ها از طریق چاپ بنر و تراکت و توزیع آن  در سطح شهرستان ، آماده سازي امکانات براي اسکان و پذيرايي از هيات هاي عزادار ، برپايي ايستگاه صلواتي ، بسيج امکانات بهداشتي و درماني همچنين آماده سازي چند واحد آموزشي براي اسکان زائران از جمله برنامه هاي ستاد استقبال از اربعين حسيني در شهرستان بهمئي مي باشد.


عکس و گزارش/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: