« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
عدل هاشمی پور
مهندس عدل هاشمی گفت: با پیگیری های انجام شده و دستور ویژه وزیر محترم نفت و همراهی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغار جاری این مبلغ برای بار دوم در نظر گرفته شده است .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماینده " کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده " در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 650 میلیون تومان از محل درآمد های نوسازی چاههای نفت بهمئی به شهرداری لیکک خبر داد .

سردار عدل هاشمی پور با بیان این مطلب گفت: با پیگیری های انجام شده و دستور ویژه وزیر محترم نفت و همراهی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغار جاری این مبلغ برای بار دوم در نظر گرفته شده است .

وی افزود : از این مبلغ 300 میلیون تومان ظرف هفته جاری به حساب شهرداری لیکک واریز خواهد شد و 350 میلیون دیگر هم حداکثر تا یک ماه آینده به این حساب واریز می شود .

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 650 میلیون تومان دومین پرداختی عوارض نوسازی چاههای نفت به شهرداری لیکک است ادامه داد : در مرحله اول در اسفند ماه سال گذشته مبلغ 550 میلیون تومان به حساب شهرداری لیکک واریز شد .

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه این حجم اعتبارات که در طول چهل سال گذشته تاکنون تخصیص داده نشده بود می تواند شهر لیکک را متحول نماید تاکید کرد : شهرداری این شهر باید این اعتبار در راستای امور زیربنایی و عمرانی شهر هزینه نماید و از هزینه آن در امور جاری به شدت خودداری کند .

هاشمی پور با تقدیر ویژه از  دستور ویژه مهندس زنگنه وزیر نفت از همراهی مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در تخصیص این منابع تشکر کرد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: