« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
لنده
در آستانه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ( 13 لغایت 19 مهرماه) فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنده در نشستی با خبرنگاران برنامه های این هفته در تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ قرائتی با بیان اهداف برگزاری هفته ناجا گفت: ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت آشنا سازی بیش از پیش مردم با وظایف و ماموریتهای پلیس ، ارتقا تعامل فی ما بین پلیس و مردم، تشریح و تبیین و ارائه آموزشهای موثر و کار آمد در پیشگیری و یا کاهش جرائم، افزایش مشارکتهای مردمی در راستای بهره وری بهینه از انرژی متراکم مردمی در تحکیم پایه های نظم وامنیت و اجرای صحیح قوانین و مقررات اجتماعی در قالب اطلاع رسانی و آموزش همگانی از جمله اهداف مهم برگزاری هفته ناجا است.
 

فرمانده انتظامی شهرستان لنده ؛اجرای برنامه صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ، اجرای برنامه‌ها و میزگرد‌های فرهنگي و اجتماعي  ،  دیدار با امام جمعه شهر لنده ، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای نیروی انتظامی ،  تجليل  از كاركنان ساعی و مدیران نمونه، غبارروبی گلزار شهدا و جلسه با معتمدین و ریش سفیدان و همچنین جلسه با مسولین دستگاه قضایی شهرستان را از مهمترین برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان لنده عنوان کرد.

سرهنگ شمس الله قرائتی با اشاره به اینکه شهرستان لنده از نظر شاخص‌های تامین امنیت یکی از شهرستانهای امن کشور محسوب می‌شود، گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از کیان انقلاب اسلامی دفاع کند و امنیت پایدار و قابل قبول رهبر معظم انقلاب را در جامعه ایجاد کند.

ایشان در پاسخ به درخواست خبرنگاران و اصحاب رسانه در خضوص لزوم راه اندازی واحدهای حوزه نظام وظیفه در سطح فرماندهی انتظامی لنده و واحد صدور گواهینامه در پلیس راهور این شهرستان تاکید کرد از آنجایی که حوزه نظام وظیفه لنده سابقه طولانی و چندین ساله ای داشت وجود این واحدها بر اساس درخواستهای مکرر مردم؛معتمدین و نمایندگان شورای شهر و نیاز مردم  امری ضروری و به جد پیگیر ایجاد و تاسیس آنها خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: