« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برپایی ۱۶ موکب در مرز شلمچه و نجف به مدت ۲۰ روز خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ پژمان نیک‌اقبالی در نشست ستاد اربعین کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در سنوات گذشته موکب‌ها دارای مجوز رسمی نبوده و به صورت توافقی برپا می‌شدند ولی امسال موکب‌ها مدیریت شده و دارای شناسنامه‌های رسمی هستند.

وی با بیان اینکه موکب ها پس از ثبت مشخصات آن‌ها در ستاد بازسازی عتبات عالیات، شناسنامه‌دار می‌شوند، ادامه داد: نام‌ نویسی از علاقمندان شرکت در مراسم اربعین حسینی از اول شهریور امسال در سامانه سماح به نشانی اینترنتی http://samah.haj.ir آغاز و تا 16 آبان ادامه دارد.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری به دفاتر زیارتی فعال مراجعه و ثبت نام کنند، تصریح کرد: امسال پنج هزار نفر در مرز شلمچه و سه هزار نفر در نجف اشرف در  16 موکب‌ پیش بینی شده کهگیلویه و بویراحمد پذیرایی شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون 550 نفر از مردم استان برای شرکت در این اجتماع  بزرگ امت اسلام ثبت ‌نام کرده‌اند، افزود: سال گذشته افزون بر 12 هزار نفر از مردم استان در مراسم اربعین حسینی شرکت کردند.

نیک اقبالی اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان استان، زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع در مرز شلمچه به استان اختصاص داده شده که موکبی در این مکان برای پذیرایی از زائران اباعبدالله(ع) برپا می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: