« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
رئیس بهزیستی شهرستان بهمئی:
هم اکنون 827 نفر کودک در 40 مهدکودک تحت نظر 57 مربی تحت پوشش مهد كودك هاي بهزيستي شهرستان بهمئي قرار دارند.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،« رئيس اداره بهزيستي شهرستان بهمئي » با اشاره به اینکه در شهرستان بهمئي ، بيش از 90 درصد کودکان مشمول مهد کودک در مهدهای کودک اين شهرستان ثبت نام کرده اند گفت: براساس استانداردهای اعلام شده به ازای هر ۱۰ کودک شیرخوار یک مربی و یک کمک مربی و به ازای هر ۱۵ کودک نوپا نیز باید یک مربی و کمک مربی فعالیت کند و فضای سرانه اختصاصی برای هر کودک شیرخواره سه مترمربع بوده که این وضعیت برای کودکان نوپا دو مترمربع و برای کودکان نوباوه یک مترمربع است.


« ناصر مختاري » با اشاره به اینکه ، شهریه مهدهای کودک این شهرستان  در مناطق مختلف متفاوت است  و شهریه ها با توجه به مقطع شیرخوار (زیر دو سال)، نوپا(دو تا سه سال) و نوباوه (چهار سال) دریافت می شود  گفت : شهریه های مهدهای کودک با توجه به امکاناتی که دارند متفاوت است و با توجه به نرخ تورم ، امسال ۱۵ درصد افزایش یافته است.



« رئيس اداره بهزيستي شهرستان بهمئي » همچنين با بيان اينكه‌ ، کمترین نرخ شهریه مراکز مهدکودک ماهانه در روستاها بین ۴0۰ تا ۵5۰ هزار ریال و بیشترین آن در مرکز شهرستان  500 تا 700 هزار ریال دریافت می شود  گفت :  مراکز مهدکودک این شهرستان به صورت یک ، دو و سه ستاره طبقه بندی شده اند و متناسب با امکانات موجود ، خدمات ارائه می کنند.


« وي » همچنين با اشاره به اينكه ، در این مهدها در هر روز یک وعده غذای گرم به کودکان داده می‌شود گفت : در مهد کودک هاي شهرستان بهمئي ، آموزش قرآن كريم ، احکام ، آداب معاشرت و سایر آموزش‌های اساسي  به کودکان ارائه می‌شود.


 « حكمت الله سنايي فرماندار بهمئي و حجت الاسلام افروغي امام جمعه شهر ليكك » هم با تقدير از فعاليت هاي صورت گرفته در بهزيستي شهرستان و با تقدير از مديريت بهزيستي بهمئي ،  خواستار توجه هرچه بيشتر به مهد كودك هاي شهرستان بهمئي شدند و از آمادگي خود براي همكاري هرچه بيشتر با اين نهاد خبر دادند.




عکس و خبر /مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: