« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
از سال گذشته تاکنون
بانک کشاورزی از سال گذشته تاکنون به 474 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد وام اشتغال‌زایی پرداخت‌کرده‌است.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،فرید محبی، گفت: بانک کشاورزی از سال گذشته تا کنون،به 474 مددجوی تحت حمایت این نهاد با اعتبارشش میلیارد و 912 میلیون تومان وام اشتغال زایی پرداخت کرده‌است.


وی با بیان اینکه از طرح های اشتغال زایی یاد شده 147فقره با اعتبار دو میلیارد و صد میلیون تومان از محل تبصره 26 بانک کشاورزی بوده‌است، افزود: در سفر ریاست جمهوری به این استان، چهار میلیارد تومان اعتبار طرح های خودکفایی در نظرگرفته شدکه از این مبلغ، سه میلیارد و 187 میلیون تومان برای اجرای 241 طرح به مددجویان متقاضی اعطاء‌شده‌است.

محبی با اشاره به سهم بانک کشاورزی استان در پرداخت وام خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد از محل بند(د) تبصره 16در سال جاری ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال، یک میلیارد و 625 میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی به 86 مددجو پرداخت شده‌است.

وی با یادآوری همکاری و تعامل خوب بانک کشاورزی با کمیته امداد، عنوان‌کرد: 45 طرح با مبلغ 812 میلیون تومان از تعهدات این بانک باقی مانده است که خواستار پیگیری و تسریع در پرداخت آن هستیم.

اله داد محمدی مفرد، مدیر عامل شعب بانک کشاورزی استان در این دیدار، با بیان اینکه بانک کشاورزی خود را از خانواده امداد جدا نمی داند، گفت: این بانک برای خدمات رسانی به متقاضیان طرح های خوداشتغالی کمیته امداد آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به رضایت مراجعه کنندگان کمیته امداد از عملکرد بانک کشاورزی، یادآور شد: با نظارت خوب و به موقع کمیته امداد بر طرح های اشتغال زایی، بانک کشاورزی خواستار ادامه این روند تا رسیدن مددجویان به خودکفایی کامل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: