« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
یاسوج
بر خود واجب و لازم می‌دانم تا با بهره مندی از همه توان و ظرفیت‌های معنوی، علمی و ارتباطی خود زمینه رشد و تعالی این منطقه و توسعه همه جانبه آن را فراهم نموده و در این راه مقدس از هیچ تلاشی و همتی دریغ نکنم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛دکتر علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید این استان با حضور وزیر کشور تقدیر کرد.

در بخشی از پیام علی محمد احمدی خطاب به اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا،ایثارگران، جانبازان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی آمده است:

حمد و سپاس و ستایش خداوند بزرگ و بلند مرتبه را که بار دیگر فرصت خدمت و تلاش در گوشه‌ای دیگر از این سرزمین مقدس را به اینجانب ارزانی داشته و مهم‌تر آنکه این بار نیز حضور در یکی از استان‌های زاگرس نشین و جنوبی با مردمانی شریف، نجیب و سلحشور مقدر شده است.

استان زرخیز و سرشار از منابع عظیم طبیعی و انسانی کهگیلویه و بویراحمد همواره در مقاطع حساس و دوران مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی  حماسه ساز شده و همواره خوش درخشید.

بی شک باید حضور حماسی و مدبرانه مردمان این دیار در همه میادین و عرصه‌ها را که همواره همچون گوهری درخشان بر تارک میهن اسلامی می‌درخشد و نشان از خرد ورزی و آگاهی غیور مردان و مردان و زنان با بصیرت این دیار دارد و تحقق واقعی حکومت مردم سالاری دینی را به منصه ظهور می‌رساند، به فال نیک گرفت و بر آن صحه گذاشت و به عنوان حرکتی رو به جلو از آن یاد کرد.

پس از رای اعتماد هیئت دولت به اینجانب و واگذاری مسئولیت خطیر و سنگین نماینده ارشد دولت در استان، بر خود واجب و لازم می‌دانم تا با بهره مندی از همه توان و ظرفیت‌های معنوی، علمی و ارتباطی خود زمینه رشد و تعالی این منطقه و توسعه همه جانبه آن را فراهم نموده و در این راه مقدس از هیچ تلاشی و همتی دریغ نکنم.

در نهایت بر اساس حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"

بر خود لازم می‌دانم از همه مردم قدر شناس و فهیم استان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، دستگاه قضایی، صداوسیما، اعضای شورای تامین، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات به ویژه امام جمعه یاسوج، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی اصحاب رسانه و خبرنگاران که در روز مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید حضور داشته‌اند و با حضور ارزشمند خود برگ زرین دیگری را رقم زدند کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.

از خداوند بزرگ توفیق روز افزون همه عزیزان و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی در همه عرصه‌ها را خواهانم و امیدوارم بتوانیم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید هر روز بیش از پیش در راه خدمات رسانی صادقانه و بی منت به مردم قدر شناس استانمان موفق و موید بوده و در این مسیر ثابت قدم باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: