« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
یاسوج
ساخت زائرسرا ویژه کهگیلویه و بویراحمدی ها در مشهد مقدس با زیربنای 8 هزار متر مربع و در زمینی به مساحت 962 متر در دست ساخت است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش بزرگ خیرین استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از اعضای شورای تامین و شورای اداری با هدف ساخت زائر سرای ویژه استان در مشهد مقدس برگزار شد گفت: ساخت زایر سرای ویژه استان در مشهد مقدس با زیربنای 8 هزار متر مربع و در زمینی به مساحت 962 متر در دست ساخت است.

 سید موسی خادمی افزود: این زایر سرا در 13 طبقه با 103 واحد اقامتی است که ظرفیت 600 نفر در طول شبانه روز را داراست.

وی گفت : میزان اعتبار مورد نیاز برای ساخت این زایر سرا بیش از یکصد میلیارد ریال برآورد شده است.

خادمی از همکاری شهرداری مشهد برای اختصاص زمین و صدور پروانه ساخت این زایر سرا خبر داد و خاطر نشان کرد: باید بتوانیم با جذب منابع مورد نیاز از سوی خیرین و مردم استان و همچنین کمک دستگاههای اجرایی هر چه سریعتر این طرح مهم را به سرانجام برسانیم.

استاندار گفت: نگاه درون زا از جمله استراتژی مورد نظر ما هست و تامین اعتبار مورد نیاز ما بیشتر معطوف به درون استان بوده و امیدواریم با همکاری خیرین و مردم بتوانیم گامی موثر در این خصوص برداریم.

سید موسی خادمی این طرح را آبروی استان برشمرد و افزود: تاکنون استانهای دیگر نظیر چنین زایر سرایی را در مشهد مقدس بنا کردند و باید دست به دست هم دهیم و از این قافله و امر خیر و خداپسندانه عقب نمانیم.

خادمی به توان برخی صنوف و اقاش پردرامد از جمله پیمانکاران ، کارخانه داران و بخشهای تجاری و صنعتی اشاره کرد و گفت: به طور مثال اگر ده درصد از 1400 پیمانکار استان در طول سال کمک های قابل توجهی داشته باشند بخش اعظمی از این اعتبار مورد نیاز در طی سه سال تامین خواهد شد.

استاندار خاطرنشان کرد: اصناف، کارخانه جات شن و ماسه و اتاق بازرگانی و بخش صنعت نیز مبالغی را در نظر گرفته اند و اگر محقق شود اقدامات مناسبی انجام خواهد شد.

خادمی گفت: تحقق این امر با ابروی استان ارتباط دارد و باید تلاش مضاعفی در این حوزه انجام شود.

وی افزود: پیش خرید مشارکت زمانی نیز توسط دستگاه ها می تواند کمک مناسبی برای تامین بخشی از  هزینه این طرح مهم مذهبی باشد.

سید موسی خادمی از دستگاههای اجرایی خواست می توانند با اجاره 30 روز این واحدها در طول سال برای زیارت کارکنان خود از هم اکنون در ساخت و تامین اعتبار آن مشارکت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: