« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
طنز
با عنایت به صغرا وکبرا بافی فوق باید منتظر بود ، گاماس گاماس، بتدریج تعاملاتی صورت گیرد که ماموران امنیتی از خانه محصورین به خانه بغلی منتقل شوند .
پایگاه خبری آوای رودکوف-استاد«جهانگیرایزدپناه»:عرضم به حضور مبارکتان درمورد این قضیه رفع حصر بعضی ها خیلی عجولند . این حاکی از این استکه تاریخ و فرهنگ ما را واحادیث و روایات صبر ایوب وعمر نوح را مد نظر قرار نمیدهند . نباید فکر کرد که قصه خرگوش ولاک پشت قدیمی شده است.اتفاقا این قصه از اصول اولیه و سرفصل مهم اساسنامه رفرم تدریجی مور د نظر است که باید هر روز مکررا خوانده شود وپیرامون آن گردهمائی،شورا وهماهنگی صورت گیرد. حتی بعضی از رفرم طلب ها معتقدند که سرعت اون لاک پشت در مسابقه با خرگوش مقداری هم زیاد بوده.

با عنایت به صغرا وکبرا بافی فوق باید منتظر بود ، گاماس گاماس، بتدریج تعاملاتی صورت گیرد که ماموران امنیتی از خانه محصورین به خانه بغلی منتقل شوند . این خود یک دستاورد مهم خواهد بود. وقتی حصریون کهولت سن شان بیشتر شد باز تعاملاتی انجام خواهد گرفت که ماموران به خانه بغل دستیِ خانه بغلی( یعنی دو خونه اون ورتر) یا خانه های روبرو منتقل شوند . این خود باز یک دستاوردیست که با تدییر وتعامل بدست آمده وامید بخش است.

وقتی شیخ کروبی وموسوی زمین گیر یا دست به عصا و واکر شد مآموران سر کوچه مستقر می شوند( اگر کوچه بن بست نباشد طبیعتا باید در دوسر کوچه مستقر شوند) .

زمانیکه این شیخ همانند آن شیخ نجف آبادی به رحمت ایزدی پیوست (البته اگر تریبون دارها قبول کنند که رحمت ایزدی شامل 88 ها شود) با کلی شرط و شروط و عدم انجام مصاحبه محل را ترک خواهند کرد. بعد از آن هم تکنولوژی وارداتی چینی چنان پیشرفت میکند که احتیاج به حضور فیزیکی نخواهد بود.

( کله پوک) /جهانگیر ایزدپناه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: