« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان شد:
هاشمی پور با بیان اینکه :48 میلیارد تومان از زنگنه برای حوزه انتخابیه ام گرفتم گفت:برای خدمت به مردم از هر در و دیواری بالا می روم ؛اهل تعاملم و با کسی هم جدایی ندارم ...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در آئین تجلیل از خبرنگاران که صبح امروز به همت وی در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی دهدشت برگزار شد گفت:همه ما نوکر مردم و خدمتگزار مردم هستیم و خدا می داند که اگر امام و این انقلاب نبود ما حالا کجا بودیم.

مهندس عدل هاشمی پور اظهار داشت من بارها این را گفتم و الان هم تکرار می کنم که بولدوزر d9 نیز مرا به حاشیه نخواهد برد اما بیایید جانب انصاف را نیز رعایت کنید و کارهای صورت گرفته را هم بگویید و همه‌اش نقد و تخریب نباشد  11 میلیارد هزینه هایی که خیران در حوزه انتخابیه من انجام دادند را هم ببینید.

هاشمی پور با بیان اینکه صف خودم را  از دولت و هیچ دولتی جدا نمیکنم افزود : من هم وظیفه ای دارم و دست روی دست نمی گذارم  و نمی گویم کار مجلس قانونگذاری است به جد پیگیر مشکلات حوزه انتخابیه ام هستم و شما هم بدانید که معدن فسفات چرام و آب چهار شهرستان ؛حضور جناب مهندس  شریعتمداری ؛ مهندس فتاح و سایر مسولان و وزراء و ....خود بخود انجام نگرفت من سالهای سال است که با بسیاری از این وزراء ارتباط نزدیک و کاری دارم

سردار هاشمی پور بیان داشت همین هفته که نمایندگان به مرخصی رفتند من ماندم و بسیاری از مشکلات شهرستانها را پیگیری نمودم و از جمله نامه ی جاده لنده به تشان را گرفتم ه انشاء الله این جاده در بودجه سال 97 دیده خواهد شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: مگر مردم ما از سایر مردم چه چیزی کمتر دارندکه هنوز هم باید با محرومیت دست‌وپنجه نرم کنند. لار فرودگاه بین‌المللی دارد چه اشکالی دارد ما هم فرودگاه اختصاصی در حد شهرستان داشته باشیم که الحمدالله مقدماتش را فراهم کرده‌ایم و قول و بودجه اولیه‌اش را هم گرفته‌ایم.

هاشمی پور با بیان اینکه :48 میلیارد تومان از زنگنه برای حوزه انتخابیه ام گرفتم گفت:برای خدمت به مردم از هر در و دیواری بالا می روم اهل تعاملم با کسی هم جدایی ندارم بی احترامی کسی از من نخواهد دید اگر مشکلی هم باشه با مسولان رده بالا را صحبت می کنم.

ایشان در پایان خطاب به خبرنگاران گفت:

محرومیتها را هم بنویسید همش از خوبیها ننویسید وضعیت موجود در شان مردم این شهرستانها نیست .

فعالیتها و خدمات دولت را انعکاس دهید همانطور که ضعفها را نیز باید انعکاس دهید.

بحث خیران را خوب جلوه بدهید اینها خودشان یک دولت هستند همین دیروز خیری از من خواست در حوزه انتخابیه ام سه درمانگاه برای ساخت معرفی کنم.

بیایید آستین‌ها را برای رفع محرمیت در قلعه ریسی و دیگر نقاط بالا بزنیم و پشتیبانی کنیم و تشویق کنیم خیرینی که برای آبادانی دیارمان به کمک ما آمدند تا بتوانیم با همراهی‌شان زودتر به توسعه و زیباسازی و پیشرفت برسیم.

دلها را به هم گره بزنید زیرا تفرقه و جدایی به نفع هیچ کس و هیچ طرفی نیست .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
0
فقط حرف بزن تو کانالا بنویسن،دورت تموم شد کی میخای برای لنده کاری کنی؟نمیتونی وعده سرخرمن نده وحرفای دهان شیرین نکن نزن،رک بگو دلایل ناتوانیت چیه،یه پل آبرزگه چقد بودجه میخاد مگه آسمان،حداقل سنگی تولنده واسه قسم راستیت تولنده جابه جا کن بابا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
0
جناب رضا
لطفا اول شرح وظیفه نمایندگان مجلس را بخوان بعدش اظهار نظر کن مگه بودجه دست نماینده مجلس هست ضمنا مهندس هاشمی برای لنده خیلی هم کار کرد:
نامه جاده لنده به تشان را گرفت
پیگیر جاده تراب هست
آب لنده از سد کوثر
تجهیز شبکه بهداشت و درمان از جمله آمبولانس
گاز قیام
و..........
خوش فکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
0
تورابه خداهمین تنهاطرح وجاده درحال کاردراین شهرستان وجوددارد بروید ازنزدیک ببینید قراربود18ماهه به بهره برداری برسد بروید ببینید چنددرصد پیشرفت داشت؟کمتراز5درصد.آیا حق این مردم همینه؟حالامیادقول جاده لنده به تشان رابرای سال97 میده ول کن بابا دیگه . اون که وعده سرخرمنه ونزدیک انتخابات مجلس .باشه شماهم که نه کار عمومی انحام دادید نه گوشیتو جواب میدی که کار فردی انجام بدیدآیاواقعا با چه رویی این وعده هارامیدید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
0
نماینده در جذب اعتبار خیلی نقش داره...قیام هم آمبولانس نداره...در ضمن بیا تانامه رئیس جمهوری خودتو...نامه سفرتو به کره ماه...نامه اینکه اصلا یه پورشه بهت بدن و نامه هر چی دوست داری برآتون بزنم نامه زدن که فقط یک خودکارمیخاد بایک کاغذ که سرجمع صد تک تومنی خرج داره کو اجرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
0
جناب خوش فکر؛
گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست
وقتی دولت کار نکند تقصیر نماینده چیست نماینده وظیفه پیگیری دارد و نه اجرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
0
این که برای لنده کار نمی شود و سهم لنده از اعتبارات ناچیز است به دولت بر می گردد نه به نماینده ؛ اتفاقا جناب سردار هاشمی شب و روز دنبال چانه زنی است و کارش را خوب بلد است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: