« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۴۴
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
در دیدار دانشجویان پیام نور لنده با فرماندار
نشست دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان لنده عصر امروز با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.
 پایگاه خبری آوای رودکوف :نشست دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان لنده عصر امروز با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

علاوه بر ضعف مدیریتی فضای خفقان درست کردند و نمی توانیم انتقاد کنیم

در ابتدای این نشست مسول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه گفت:امام خمینی(ره) همواره توجه و جایگاه ویژه‌ای به دانشگاه‌ها و دانشگاهیان داشتند. بطوریکه در بخشی از وصیت‌نامه عبادی خود توصیه‌های قابل تاملی به دانشگاه‌ها، دانشجویان و دانشگاهیان نمودند و تاکید کردند: " مبداء همه تحولات و مقدرات یک کشور، دانشگاه است و دانشگاه است که یک کشور را اصلاح یا تباه می‏‌کند" و در این زمینه متذکر می‏‌شود که "ما باید دانشگاه اسلامی داشته باشیم".


سید مجتبی بنی هاشمی افزود اما علیرغم همه ی توصیه ها و تاکیدات مسولین ؛ دانشگاه ما با هزاران مشکل روبروست  که مهمترین آن نبود فضای فیزیکی و خانه به دوشی می باشد در حالیکه ساختمان دانشگاه ما 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارشت و با اندک همتی می توانست تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با تشکر از حضور فرماندار در این جلسه خطاب به وی گفت از شما انتظار داریم تا دست پدرانه خود را از سرما کوتاه نفرمایید و در حفظ دانشگاه و تکمیل پروژه ناتمام آن و همچنین واگذاری فضایی تا تکمیل ساختمان دانشگاه همکاری لازم را بعمل آورید.

دانشجوی دانشگاه پیام نور لنده همچنین گفت متاسفانه مدیریت شهرستان و استان نبود فضای فیزیکی برای دانشگاه را بهانه قرار دادند و دست روی دست گداشته و حتی در جلسات و نشستهای دانشجویان نیز شرکت نمی کنند.

بنی هاشمی با بیان اینکه مدیریت دانشگاه پیام نور لنده ضعیف و ناتوان است از فرماندار لنده خواست تا از ایشان گزارش عملکرد خواسته و عملکرد وی را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی افزود بعنوان مسول بسیج دانشجویی برای استادی نامه نوشتیم که ایشان ناکارآمد و ضعیف است که رئیس دانشگاه در ترم بعدی سه واحد اورا به 12 واحد افزایش داده است و در واقع او را تشویق نموده است.

بنی هاشمی گفت در دانشگاه پیام نور لنده علاوه بر ضعف مدیریتی فضای خفقان درست کردند و نمی توانیم انتقاد کنیم یکبار مسولی را نقد کردم از اتاق رییس دانشگاه اخراج شدم!

ایشان در پایان گفت :دانشگاه پیام نور لنده در بحث فرهنگی حتی یک برنامه اجرا نکرده است و تنها برنامه ای که قرار بود اجرا شود بحث تجلیل از اساتید در هفته معلم بود که تنها دو الی سه نفر در این برنامه حضور پیدا کردند و این خود گواهی بر مدیریت ضعیف این دانشگاست.


چرا مسولان شهرستانی و استانی دانشگاه پیام نور از حضور در جمع دانشجویان  می هراسند ؟

در ادامه این نشست غفار فتحی از دانشجویان این دانشگاه گفت:دانشگاهی که 9 سال است تکمیل نشده چگونه می تواند منبع تحول شود.

وی افزود از سال 1391تا کنون ساختمان این دانشگاه تکمیل نگردیده و هرساله دانشجویان این دانشگاه آواره و سرگردان در این ساختمان و آن ساختمان می باشند.

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده با انتقاد شدید از طیبی رئیس دانشگاه گفت :چرا رئیس دانشگاه علیرغم دعوت و اصرار دانشجویان در این نشست حضور ندارند و از حضور در جمع دانشجویان  می هراسند ؟ چرا وقتی فرماندار وعده می دهد تا مشکلی را از مشکلات دانشگاه حل نماید زحمت رفتن تا فرمانداری را به خود نمی دهد؟چرا کارمند این دانشگاه که با رای همین دانشجویان به پارلمان محلی راه یافت هم اکنون حاضر نشد در جمع دانشجویان حضور پیدا کند و درد و دلهای دانشجویان را بشنوند اینان از چه می ترسند؟!

فتحی در ادامه با اشاره به مشکلات فیزیکی دانشگاه گفت : مشکلات عمده ما علاوه بر بحث مکان فیزیکی و ناتمام بودن ساختمان دانشگاه کم کاری و سوء مدیریت در این دانشگاه می باشد.

وی از برخورد نامناسب اساتید با دانشجویان ؛ تسلط ناکافی اساتید ؛کم کاری در بحث کارهای عملی؛کم کاری در بحث اقدامات فرهنگی ؛عدم تعامل بین دانشجویان و مدیریت ؛نبود کادر اداری و نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه بعنوان دیگر مشکلات این دانشگاه نام برده است.


رییس دانشگاه پیام نور استان باید حداقل یک بار به این شهرستان می آمد!

در ادامه این نشست دارا کریمی نژاد فرماندار لنده نقش و اهمیت دانشگاه را در توسعه همه جانبه یادآور شد و گفت :دانشگاه از دو جهت در توسعه اقتصادی موثر است یکی از نظر تامین نیروی انسانی کارآمد یا افزایش کارایی و بهره‌وری افراد, دیگر از جهت گسترش مرزهای دانش و فن و پیش بردن تکنولوژی .

دکتر کریمی نژاد افزود:جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که به دانشگاه توجه کند زیرا دانشگاه محلی است که در آن افکار و اندیشه‌ای جدید, دانش و معرفت نو, تکنولوژی متحول و فرهنگی خلاق و پویا نشو و نما می‌کند .

فرماندار لنده تصریح کرد: ساختمان فیزیکی؛ محتوی ؛مدیریت و بودجه همه ی اینها برای توسعه دانشگاه لازم و حتمی است.

ایشان در خصوص مشکلات فیزیکی دانشگاه پیام نور لنده گفت:در مکاتباتی که برای ما ارسال می شود می نویسند دانشگاه باید یا ساختمان ملکی داشته باشد و یا استیجاری و یا به دهدشت منتقل شود اما این شهرستان به دانشگاه نیاز دارد و باید دانشگاه آن تداوم پیدا کند.

دکتر کریمی نژاد خاطرنشان کرد :در ارتباط با دانشگاه پیام نور لنده نظر ما اینست که حال که نمی توانید خوب مدیریت کنید مدیریت دانشگاه را به آموزش و پرورش واگذار کنید زیرا هم اساتید از مجموعه آموزش و پرورش می باشد و هم ساختمانهای این چند ساله را اموزش و پرورش تامین نموده است.

فرماندار لنده با انتقاد از رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت :رییس دانشگاه پیام نور استان باید یک بار به این شهرستان می آمد و از نزدیک با مشکلات این شهرستان و دانشجویان این شهرستان آشنا می شد دانشگاه دانشگاه است دهدشت و گچساران و یاسوج ندارد.

ایشان با اطمینان به دانشجویان به منظور حفظ دانشگاه و تامین ساختمان موقت آن تصریح کرد:در ارتباط با ساختمان دانشگاه باید عرض کنم که این ساختمان جز پروژه های دولت نیست و کد ندارد که من پیگیری کنم دانشگاه نیمه کاره رها شده و خود دانشگاه باید کار را تمام می کرد اما می توانیم در حوزه طرح های بنیاد مستضعفان آن را پوشش دهیم.

فرماندار لنده خطاب به دانشجویان گفت : اجازه نمی دهیم این دانشگاه تعطیل شود اما معذوريت ما را در نظر بگیرید.این دانشگاه دو کارمند ندارد و چند کارمند دارد که سهمیه لنده را گرفتند استخدام شدند و جاهای دیگر کار می کنند.که این موضوع باید پیگیری و بررسی شود.امسال ساختمانی در نطر می گیریم اما من این مدیریت هایی را  که فقط پاس بدهند به فرمانداری مدیر موفق نمیدانم .

دکتر کریمی نژاد تاکید کرد :مدیر این مجموعه باید تمام راهها را برود و خودش پای کار باشد ما باید به اندازه مدیریتی که داریم پاسخگو باشیم رییس دانشگاه باید پاسخگوی دانشجویان باشد.نباید کمیت مورد نظر باشد نباید بگویند 300 دانشجو باید تجمیع شود تجمیع برای کهگیلویه و بویراحمد مناسب نیست .

ایشان با تشکر از روحیه انتقادی دانشجویان و مطالبه گری آنها گفت:جامعه ما به افراد نقاد نیاز دارد و امیدواریم تعداد این افراد محدود به چند نفر نباشد و نباید دانشجوی ما نسبت به جامعه خود و محیط پیرامون خود بی تفاوت و سهل انگار باشد.

فرماندار لنده در پایان با بیان اینکه به شما دانشجویان عزیز یک معذرت خواهی بدهکار هستیم تاکید کرد :من از مدیریت استان و شهرستان می خواهم تا مهرماه سال جاری تکلیف اساتید ؛نیروی انسانی این دانشگاه و مدیریت آن را روشن نمایند.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۹
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
ای کاش هرچه زودتر این دانشگاه ازلنده جمع می شد .............
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
ای کاش هرچه زودتر این دانشگاه ازلنده جمع می شد این دانشگاه هم دارای ..... علمی وهم........... وهم عامل ........ جوانان شده است اما کو گوش شنوا
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
چه حیف که همیشه،دیر،دیرمان می شود!!اصلا به چه جرمی وتحت چه شرایطی جوانان را وادار به درس خواندن میکنید؟چرا جوان باید ۲۰سال از بهترین سالهای زندگیش را صرف خواندن درسی کند، که نه به آن علاقه ای دارد،ونه به وسیله ی آن شاغل می شود؟!!چرا با مدرک گرایی صرف،باعث از بین رفتن ونابود شدن نیروی جوان واستعدادهایی می شویم که میتوانند در عرصه های دیگر،گره گشای مشکلات جامعه و افرد مفیدی باشند؟!
محمد نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
1
به عنوان کسیکه از نزدیک با این دانشگاه و مدیرآن آشناست اعتقاد دارم تنها عاملی که این دانشگاه را تاکنون سرپا نگهداشته مدیریت جناب طیبی است.یک انسان اخلاقمداروساده وصمیمی. نمیدونم چندتا از دانشجویان بسیج دانشجویی لنده تاحالا بازداشت شدن که میگن فضای خفقان بردانشگاه حاکمه. بیشتر شبیه طنز میمونه این گفته ی دوستان دانشجو. همین جلسه که به این راحتی علیه رییس دانشگاه حرف زده شده خلاف گفته دوستان بسیج دانشجویی راثابت میکنه. گر در خانه کس است یک حرف بس است
موسی مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
1
با سلام
آدم اگر در مقابل بعضی مسائل سکوت کند ، نام آدمیت را از خودش سلب کرده است
من فکر می کنم تمام این بازی های زرگری بخاطر دک کردن آقای طیبی است و دلیلش این است که طیبی نیروی لاهوتی است
و این موضوع که می گویند مدیریت را به آموزش پرورش بسپارید ، شبیه یک جوک می ماند ، و توهین است به شعور مخاطب
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
مدیر سایت آوای رودکوف,سلام.نظر بنده که حاوی مطالب وحقایق جامعه بود،چرا منتشر نکردی؟!!حتمن باید همه فیلم بازی کنند.تا به مذاقتان خوش آید!؟بخدا سوگند که تمام مشکلات امروزی ما از بی توجهی به حقایق و میدان دادن به متملقان است.خداوند عاقبتمان را ختم به خیر فرماید.
مدیر پایگاه بسمه تعالی
سلام علیکم
کدام نظر مربوط به شماست ؟
اگر منتشر نشد دوباره بفرستید تا منتشر کنیم.
سپاس از توجه شما
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
این همه مسائلی که مطرح شد چرا توسط یه عده خاصی از دانشجوا بود اینا همه سیاسی هستن تا الان کدوم رییس تو لنده درب اتاقش همیشه به روی دانشجو باز بود تا الان کروم کارمند دانشگاه را دیدی تو تایم غیر اداری برای دانشجو کار انجام بده فقط اینو میگم (انکه پاک هست از محاسبه چه باک هست)
دانشجو م س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
1
با سلام آیا انصاف هست یه طرفه قضاوت کردن آیا زحمات آقای طیبی و سنایی که از جان و دل مایه گذاشتند برای ماها را باید یه عده قلیلی که حدا می داند از کجا ساپورت شدند نادیده گرفته شود جناب آقای غفار فتخی چرا همه زحمات این دو عزیز را به خاطر غرض شخصی خودتون نادیده می گیرید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
بنظر من مدیریت سایت آوای رودکوف ملاحظه بسیاری از مسائل را نمود و گرنه چه مسائلی که در این جلسه بیان نشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده با انتقاد شدید از طیبی رئیس دانشگاه گفت :چرا رئیس دانشگاه علیرغم دعوت و اصرار دانشجویان در این نشست حضور ندارند و از حضور در جمع دانشجویان می هراسند ؟ چرا وقتی فرماندار وعده می دهد تا مشکلی را از مشکلات دانشگاه حل نماید زحمت رفتن تا فرمانداری را به خود نمی دهد؟چرا کارمند این دانشگاه که با رای همین دانشجویان به پارلمان محلی راه یافت هم اکنون حاضر نشد در جمع دانشجویان حضور پیدا کند و درد و دلهای دانشجویان را بشنوند اینان از چه می ترسند؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
وی از برخورد نامناسب اساتید با دانشجویان / بنظر کلمه نامتناسب مناسب تر بود
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
1
گذر زمان همه چیز رو نشون میده.یاد بگیریم با فکر خودمون پیش بریم.عروسک خیمه شب بازی دیگران نشیم.حیف زحمات آقای طیبی واسه خاطربعضی از این دانشجوها.
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
یه جوری تیتر خبرتون رو نوشتید بغض دانشجویان ترکیدکه کاربرا فکر میکنن بمب ترکیده.
مدیر پایگاه با تشکر از حسن توجه شما
البته اگر حضور می داشتید این نقد را بر ما نمی زدید چون مطالب و انتقادهای بسیار تندی ردوبدل شد و ما بسیاری از گفته ها و نقدهای داخل جلسه را بخاطر بعضی مصالح منتشر نکردیم ....
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
این که دانشگاه نیست بلکه شبیه یک مغازه ودکان هست ازهرکس دلشان می خواهد پول شهریه می گیرند واز بعضی نمیگیرند به هرکس دوست داشته باشند نمره می دهند واقعا این دانشگاه ابروی تمام دانشگاههای پیام نور کشور رابرده است
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
آقای فرماندار وظیفه و کم کاری خودت را با زیر سوال بردن دیگران توجیه نکن شما بعنوان مدیر این شهرستان موظف هستید فضا برای دانشگاه تامین کنید چطور فرمانداران شجاع و با صلابت قبلی فضا آماده کردند ولی وظیفه جنابعالی نیست با چه قیمتی میخای فرماندار باشه و مردم و جوانان را فدای عقده های سیاسی خودت کنید کمی تامل کن و دینیایت را با کاستن دینت آباد مکن
شهروند 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
بیشتر این حرف ها فقط برای خودنمایی است درمورد رئیس دانشگاه این موارد کذب محض است. همه میدانند آقای طیبی از مدیران خلاق وشایسنه ای است که این دانشگاه را با همه محرومیت و نداری با بقولا اساتیدی اکثرا ساعتی و کم سواد می چرخاند. باید همه دانشجویان
قدرشناس زحمات ایشان باشند .که این دانشگاه را در این منطقه محروم سر پا نگه داشته است.
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
انصافا بنده چند نوبت با آقای طیبی دیدار داشتم.انسان شایسته ومردمداری ست.ولی دانشگاه پیام نور از لحاظ سخت افزار ونرم افزار.فضای فیزیکی در مذیقه است.بار علمی متوسطی داره.که این مورد شامل سایر دانشگاهها هم هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
ما اعتقاد داریم بخاطر مصالح مردم و رفع بسیاری از کدورتها و مشکلاتی که ایجاد شد کارکنان و مدیر این دانشگاه تغییر کنند و حتی پیشنهاد می کنیم این عزیزان خودشون دانشگاه را رها و به جای دیگری منتقل شوند.
موسی مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
جناب ناشناس!اولا آدم چه مخالف ، چه موافق باید اینقدر جنم داشته باشه اسمشو بنویسه ،ثانیا هم آقای طیبی مورد وثوق اکثریت دانشجویان و مردم لنده است ، هم به یاری خدا مشکل جا و مکان موقتا حل می شود ، مکان دائمی هم روبراه خواهد شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین