« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
امام جمعه لنده در دیدار فرماندار و مسولان شورای اداری شهرستان
حجت الاسلام محمودی اصل؛ انتقاد سازنده و تعامل با منتقدان را از ویژگیهای بارز مدیران مردمی و از جنس مردم دانست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ امام جمعه لنده در دیدار فرماندار و مسولان شورای اداری شهرستان با تبریک هفته دولت گفت:خدماتی که در دستگاهها مختلف به مردم می شود بر کسی پوشیده نیست و به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی این مشکلات روز به روز کمتر خواهد شد اما علیرغم آینهمه خدمات هنوز مردم مشکلات فراوانی دارند که می طلبد مسولانی از جنس مردم پای کار باشند و با نیت قربه الی الله و روحیه جهادی و تلاش مضاعف در خدمت به مردم شب و روز نشناسند.


حجت الاسلام محمودی اصل؛ انتقاد سازنده و تعامل با منتقدان را از ویژگیهای بارز مدیران مردمی و از جنس مردم دانست و اظهارداشت:فضای انتقاد و اتحاد لازمه مدیریت جهادی است.


وی با تشکر از دولت به خاطر  ترمیم و آسفالت جاده لنده گفت: اگر چه این جاده باید بهتر از این ترمیم می شد و حداقل تعداد پیچها را کمتر و یا عرض آن را بیشتر می کردند اما فعلا مسکن خوبی می باشد.


امام جمعه لنده خواهان تکمیل پروژه های نیمه تمام و تحقق وعدهای داده شده از طرف مسولان به مردم شده است.


ایشان خواهان تشریح سفر وزیر صنعت و معدن به استان شد و خطاب به فرماندار لنده گفت:شما که الحمد لله فردی جسور و اهل ریسک هستید برسی کنید که آیا این سفر خیر و برکتی برای شهرستان لنده هم در پی داشته است  یا خیر....

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: