« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
به مناسبت هفته دولت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: 912 طرح اقتصادی با هزینه 720 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، مجید محنائی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، افزود: از مجموع این طرح ها 909 مورد افتتاحی و سه طرح، کلنگ زنی است.

وی ادامه داد: حجم سرمایه گذاری انجام شده برای طرح های افتتاحی 720 میلیارد ریال است.

محنائی میزان اشتغالزایی به صورت مستقیم طرح ‌های اقتصادی افتتاحی را افزون بر 2 هزار و 155 نفر و غیرمستقیم آن را پنج هزار نفر ذکر کرد.

به گفته وی از مجموع طرح ها، 388 طرح در شهرستان بویراحمد، 108 مورد در کهگیلویه، 98 طرح در باشت و در لنده 81، بهمئی 70، گچساران 57، دنا 55 و چرام 41 طرح افتتاح می شود.

معاون اقتصادی استانداری تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت سه طرح با اشتغالزائی 22 نفر کلنگ زنی خواهد شد.

محنائی در پایان خاطرنشان کرد: این تعداد طرح اغلب مربوط به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان می باشد که در زمینه باغداری، پرورش قارچ، گیاهان داروئی، خرید و پرورش ماکیان، تولید پوشاک و البسه، خرید تراکتور، خرید دام و... می باشد.

انتهای پیام/ آرامه.و
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین