« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
گمانی زنیها در خصوص شهردار لیکک
«آصف جان افزایی » رتبه 11 دكتراي كشور ، گزينه ي جديد شهرداري ليكك هم آماده ي خدمت رساني به مردم بهمئي شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  آصف جان افزایی از فرهنگيان موفق شهرستان بهمئي ،  از خانواده ای مذهبی و متدین ، با حضور بيش از 20  ماه  در  جنگ تحميلي و همرزم با بسياري از شهداي كشور  ، استاد دانشگاه ، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته اقلیم شناسی در برنامه ریزی محیطی و دارای رتبه ۱۱دکترای کشوری  است كه هم اكنون به عنوان استاد دانشگاه و  در دبيرستان هاي مختلف شهرستان بهمئي ازجمله دبيرستان هاجر ليكك و حديث ممبي مشغول تدريس و فعاليت هستند.

  مردم شهر ليكك ، وفاداری به اعتماد مردم و پاسخگویی به مشكلات ، سخاوت ،مردم داری ، دوري از جنجال هاي سياسي و  عدم حاشيه  و از همه مهم تر شخصيت « آقاي آصف جان افزايي » را  از مهمترين عوامل موفقيت ايشان مي دانند.

 حاميان آصف جان افزايي  ، تجربه ايشان  در فعاليت هاي متفاوت  طي چند سال گذشته  و در مناطق مختلف بهمئي ، را  از بهترين و بارزترين  نقاط قوت و تجربيات ايشان برشمردند  و ویژگی یک شهردار خوب ، به همراه  تعهد کاری، دلسوزی ، اشتياق به کار، علاقمندی به پیشرفت ایران اسلامی و اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولی‌فقیه را از خصلت هاي بارز ايشان برشمردند و گفتند:  اين عرصه، فرصتی مناسب، برای کمک و خدمت به مردم  شهر ليكك است.

  اميد است اعضا و منتخبان  شوراي شهر ليكك با انتخابي مناسب ، توسعه ، پيشرفت ، آباداني  و موفقيت شهر ليكك مركز شهرستان بهمئي را ، با استفاده از فرزندان تواناي اين شهرستان ، مد نظر قرار دهند.

 گزارش /مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: