« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
در پی آتش سوزی اخیر کوه خامی صادر شد
ازدست دادن این منابع غم بزرگی است برای آنهایی که ارزش واقعی این درختان و رستنی‌ها را می‌ دانند. قطعا آن بزرگوار صحنه سوخته را دیدید و اشکتان جاری شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ عزت الله نیک اقبال، مدیرعامل شبکه زیست محیطی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام دکتر تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده محترم شهرستانهای باشت وگچساران در مجلس، مطلبی زیر پست اینستاگرامی ایشان مربوط به آتش سوزی اخیر کوه خامی نوشتند که متن آن به شرح زیر می باشد:

«برادر گرانقدر جناب آقای دکتر تاجگردون
حضور حضرتعالی در تمامی عرصه های خدمتی ملی و منطقه‌ای باعث افتخار و مباهات است. لازم گردید به عرض برساند از بدو وقوع حریق در کوه خامی که همگان بر سخت گذر بودنش و نبود آب و شرایط عدم دسترسی به آن با پیاده رویهای طولانی اذعان دارند، به عنوان یک نهاد مردمی بی‌طرف اعلام می‌گردد نیروهای پر تلاش ادارات کل محیط زیست و منابع طبیعی استان و نیروهای سازمان‌های مردم‌نهاد و بالاخص تشکل سبزگامان گچساران و مساعدت کنندگان مردمی منطقه اطراف کوه، جانانه با این دشمن غدار جنگیدند. ۵ نفر از نیروهای منابع طبیعی تا پای جان ایستادند که حتی بعد از دوشب گرفتار شدن در کوه بوسیله اورژانس هوایی نجات یافتند.

بصورت ویژه از احساس مسئولیت و دلسوزی جنابعالی که در منطقه برای کمک به طبیعت خدادادی وارد شده اید و از نزدیک بازدید می‌فرمایید و این حضورتان مایه دلگرمی زحمت کشان و دلسوزان آب و خاک استان است، تقدیر و سپاسگزاری داریم و از آن بزرگوار انتظار داریم در سطح ملی با امعان نظر به اهمیت جایگاه منابع طبیعی و حیات وحش این استان محروم و نقشی که در کشور می‌تواند داشته باشد، از نظر اعتبار و ادوات کار مورد توجه قرار گیرد.

 باید گفت اگر روز اول یک فروند چرخبال کمک میشد اکنون شاهد انهدام و از بین رفتن صدها هکتار طبیعت کوه خامی نبودیم.

ازدست دادن این منابع غم بزرگی است برای آنهایی که ارزش واقعی این درختان و رستنی‌ها را می‌ دانند. قطعا آن بزرگوار صحنه سوخته را دیدید و اشکتان جاری شد. اینجانب چون جنگلبان بوده ام و بارها در این کوه وکوه‌های دیگر در این صحنه‌ها حضور داشتم و اشکها ریختم می‌دانم دیدن این صحنه چقدر شما را غمگین نموده، انشالله وجدان پاک و بیدارتان به کمک برخواهد خواست و اقدامی در خور اهمیت در پی دارد.

بدینوسیله از جانب خود و کلیه تشکلهای مردم نهاد استان از حضورتان سپاسگزاری می‌کنم و طول عمر با عزت حضرتعالی را از ایزد منان مسئلت دارم.

با احترام
عزت الله نیک اقبال
مدیر عامل شبکه زیست محیطی و منابع طبیعی استان - ۹۶/۶/۱»

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
درود بر مهندس عزت اله نیک اقبال که همیشه و در همه حال دوست دار طبیعت بوده و قبلش به خاطر استان و طبیعت زیبایش می تپد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
درود برشما.
احسن به این طرز تفکر واندیشه.
الله یارتان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: