« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
بهمئی
« فرماندار بهمئی» گفت :با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال119 نفر در اين شهرستان فراهم می شود
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، « فرماندار بهمئی» با اعلام این خبر گفت:در هفته دولت  10  طرح عمرانی با اعتبار  67 ميليارد و 945 ميليون ريال در این شهرستان بهره برداري و 2 طرح با اعتبار  169 ميليارد و 806 ميليون ريال نيز  کلنگ زنی مي شود گفت:   برای اجرا و كلنگ زني این تعداد طرح بالغ بر 237 میلیاردو 750 میلیون ریال  از محل اعتبارات ملي ، استانی و دو درصد نفت هزینه شده است.



«آقاي فرهنگي نسب  » با اشاره به اينكه ،  با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال119 نفر در اين شهرستان فراهم می شود افزود:  افتتاح مجموعه فرهنگي شهر ليكك ، مرحله اول آسفالت معابر سطح شهر ليكك ، بهسازي و آسفالت 22 روستاي شهرستان بهمئي ، ايستگاه پمپاژ   هفت چشمه در سرآسياب يوسفي ،  احداث 3 مورد استخر تامين آب كشاورزي روستاها ،  5 مورد كانال آبياري كشاورزي ، مدرسه تنگ اَبدال  ، احداث بوستان روستايي مناطق كت و نَرمون ، برق رساني به روستاي ماخِره در اين شهرستان به بهره برداری می رسد.

« وي» همچنين  افزود : گاز رساني به مجموعه 38 روستاي  بخش سرآسياب يوسفي  و ممبي  و همچنين گازرساني به 11 روستاي حوزه كت  در هفته ي دولت کلنگ زنی شد.

عکس و گزارش /مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: