« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خبر داد؛
سال گذشته، دو هزار و ۶۶۳ مددجو استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه های آموزشی ایجاد فرصت های شغلی شرکت کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، حمیدرضا رحیمی نیا، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته، دو هزارو  ۶۶۳ مددجو در برنامه های آموزشی ایجاد فرصت های شغلی شرکت کرده اند، گفت: اجرای طرحهای خوداشتغالی و ایجاد فرصتهای شغلی مناسب برای خانواده ‌های نیازمند، در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد و ارمغان آن تأمین عزت نفس خانواده‌ها و رسیدن به استقلال اقتصادی است.



وی با اشاره به اینکه ۳۸۸ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال در برگزاری این برنامه ها هزینه شده است، افزود: این طرح های آموزشی بیشتر در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنعتی ، خدماتی  و صنایع دستی بوده است.

رحیمی نیا ادامه داد: در سال گذشته، ۱۱۷ مددجوی این نهاد از آموزش طرح های کارانگیزی بهره مند شدند که مبلغ هزینه شده برای اجرای این برنامه سه  میلیون و ۷۸۰ هزار ریال بوده است.

وی یکی از اهداف اساسی کمیته امداد را  ایجاد اشتغال پایدار دانست  و عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و نظارت بر حسن اجرای طرح های اشتغال در این زمینه بسیار کارساز است.

رحیمی نیا بابیان اینکه در اجرای طرح های توان افزایی با اعتبار هزینه شده ۲۱ میلیون و ۷۶۴ هزار ریال ، ۳۶۹ مددجو آموزش دیده اند، گفت:  مبلغ ۳۳۴ میلیون و ۶۸۷ هزار ریال برای برگزاری برنامه های آموزش خودکفایی دو هزار و ۱۷۷ مددجو هزینه شده است.

انتهای پیام/ آرامه.و
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین