« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
خورشید شاه « رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان» اعلام کرد تجمع اعتراض آمیز نواز شریف هیچ معنایی ندارد و او از این راه پنج میلیون دلار خسارت وارد کرده است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از جیو تی وی «خورشید شاه» رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان ضمن انتقاد از تجمع اعتراض آمیز نواز شریف آن را بی‌معنا دانسته و اعلام کرد: او از این راه 5 میلیون دلار خسارت به کشور وارد کرده است.

خورشید شاه گفت نواز شریف در حالی از حذف بندهای 62 و 63 قانون اساسی صحبت می‌کند که وقتی حزب مردم قصد داشت آن را حذف کند خود او مانع شد، زیرا می‌خواست از این بندها علیه دیگران استفاده کند. اینک باید از او سوال کرد چرا هر کاری به سود خودش است انجام می‌دهد؟

رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان تاکید کرد هر چه حذف شود ترمیم خواهد شد ولی ما هیچگاه اجازه نمی‌دهیم قانون اساسی در پاکستان نابود شود، نواز شریف در این راه هیچگاه موفق نخواهد شد.

این عضو ارشد حزب مردم اضافه کرد: دادگاه عالی پاکستان در گذشته بی نظیر بوتو و آصف علی زرداری را رد صلاحیت کرد و در  ردصلاحیت  آن دو  شخص نواز شریف نقش اساسی ایفا کرده بود، حال نوبت به خود او رسیده و حق هیچگونه اعتراضی را ندارد.

نواز شریف در جریان تجمعات پس از رد صلاحیت شدنش تصریح کرده بود بندهای 62 و 63 قانون اساسی ناعادلانه است و در جهت حذف آنها تلاش صورت خواهد داد.

نخست وزیر سابق پاکستان پس از شکایتی که از سوی عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف انجام شد متهم به فساد مالی شده و از سوی دادگاه عالی پاکستان به صورت مادام العمر رد صلاحیت شد.

وی اینک در تلاش است از طریق تجمعات خیابانی خود را بیگناه جلوه داده و آینده سیاسی حزب حاکم را نجات دهد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: