« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
یاسوج
در پی انتشارخبر "کمکم کنید تا شاید نجات پیدا کنم/ نجات جان دختری جوان با 5 میلیون تومان" در تاریخ 22 مرداد ماه سال جاری در سایتهای خبری آوای رود کوف، ایل بانو و...روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان جوابیه ای صادر کرده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، در متن جوابیه روایط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:در پی انتشارخبر "کمکم کنید تا شاید نجات پیدا کنم/ نجات جان دختری جوان با 5 میلیون تومان" در تاریخ 22 مرداد ماه سال جاری در سایتهای  خبری آوای رود کوف، ایل بانو و...اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خیرین ،نیکوکاران و همه عزیزانی که این نهاد حمایتی را در خدمت رسانی به محرومین یاری می کنند و همچنین تقدیر و تشکر از رسانه های استان که همیشه همراه این نهاد حمایتی بوده و فقط با هدف مرتفع نمودن مشکلات خانواده ها اطلاع رسانی لازم را انجام میدهند. لذا شایسته است مسئولین محترم رسانه ها که هدفی جز رساندن درد و رنج محرومین به گوش مسئولین جهت جلوگیری از معضلات اجتماعی وتنویر افکار عمومی ندارند، هنگام درج گزارشات مردمی اطلاعات کامل را از روابط عمومی ادارات و نهادهای مرتبط کسب تا خدای ناکرده افکار عمومی دچار ابهام و یا سلب اعتماد از خدمات انجام شده نشوند.

در ادامه این جوابیه آمده است: روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان کهگیلویه وبویراحمد طبق وظایف ذاتی خود با هدف تنویر افکارعمومی جوابیه ای صادر کرده که شرح آن در ذیل آمده است.

بعد از انتشار خبرمذکور اداره روابط عمومی کمیته امداد استان با پیگیری وضعیت خانواده مذکور از طریق رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج وبازدید حضوری ایشان ازاین خانواده خدمات ارائه شده توسط این نهاد تاکنون وهمچنین مواردی که برای رفع مشکل نامبرده در دستور کار قرار گرفت که به اطلاع عموم میرسد.

خانواده یاد شده تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج و علاوه بردریافت مستمری ماهیانه از تمام مزایای این نهاد بهره مند که خدماتی از جمله پرداخت وام خودکفایی گاوداری در سال84 به مبلغ 30/000/000 ریال که طرح اشتغال نامبرده فعال میباشد، پرداخت مبلغ 10/000/000ریال وام قرض الحسنه در سال 91 ،پرداخت 40/000/000 ریال بصورت بلاعوض در سال 95 از سرفصل عمران جهت تعمیرات بصورت بلاعوض ، پرداخت یک فقره جهیزیه به مبلغ20/000/000ریال بصورت بلاعوض به خانواده میباشد.

گفتنی است علاوه بر حمایت های فوق، این نهاد در تاریخ 19/4/96با درخواست نامبرده مبنی بر دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون ریالی برای تأمین مخارج فرزند وی که در بیمارستان بستری شده به صورت ویژه وخارج از نوبت، موافق کرده، ولی نامبرده مراجعه ای جهت دریافت وام نداشته .که بعد از انتشار خبر مجددا به ایشان اعلام گردیده که مراجعه ووام قرض الحسنه را با تکمیل مدارک مورد نیازدریافت نماید.همچنین به خانواده پیشنهاد داده شده که در صورت اخذ پروانه ساختمانی این نهاد آمادگی دارد تا با پرداخت مبلغ 150 میلیون ریال بلاعوض نسبت به احداث مسکن مقاوم برای خانواده اقدام نماید.

روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمنی (ره)استان کهگیلویه وبویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: