« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد عنوان کرد:
۸۲۹ مجری طرح های اشتغال در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بیمه تأمین اجتماعی استفاده می کنند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه تمامی موارد ذکر شده در خصوص ادامه و یا خاتمه بیمه پردازی توسط کمیته امداد در کمیسیون ماد ۹ مطرح و برای تأیید به معاونت حمایت و سلامت استان ارسال می شود، افزود:حسب ضوابط این نهاد مجریان طرح های اشتغال که بیمه شده کمیته امداد بوده و طرح خود را غیر فعال کرده  اند، از حمایت های بیمه تأمین  اجتماعی خارج می شوند.



وی عنوان کرد: در صورت ادامه عدم فعالیت طرح های اشتغال از سوی مجریان، ضمن اطلاع رسانی به بیمه شده که چه مدت حق بیمه برای وی پرداخت شده،  مهلت ۶ ماهه تا یک ساله برای راه اندازی مجدد طرح به آنها داده می شود.

محبی با بیان اینکه، ۸۲۹ نفر از مجریان طرح های اشتغال تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی هستند، ادامه داد: دامداری ، گاوداری، زنبورداری ،طرح های گلخانه ای، خیاطی و آرایشگری از مهمترین مشاغلی هستند که توسط این مجریان اجرا شده اند.

وی گفت: پس از اجرای طرح از سوی مجریان، حسب ضوابط کمیته امداد، این افراد به شعب تأمین اجتماعی معرفی شده و هر سه ماه یکبار حق بیمه آنها به این شعب واریز می شود.

محبی افزود: بیمه شدگان تأمین اجتماعی در صورت داشتن شرایطی از قبیل حقوق بگیر بودن سازمان های دیگر، درخواست کتبی خود مددجو مبنی بر عدم بیمه پردازی، قطع کامل حمایت امداد به مددجو، مهاجرت ، ازدواج و واریز بیمه از طرف سایر شرکت ها از حمایت بیمه ای کمیته امداد خارج می شوند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: در سال جاری پس از بازرسی و پیگیری فعالیت طرح های اشتغالزایی اجرا شده، تذکرات لازم به مجریان واحدهای غیر فعال داده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین