« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
رئیس بسیج رسانه استان گفت:
قربانعلی حسن زاده، رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۴ نفر از اصحاب رسانه استان عضو بسیج رسانه هستند که ۹۵ درصد از مجموع را تشکیل می دهند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛عصر امروز، ۱۸ مرداد ماه، آیینی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در دفتر "آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی" نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.



 در این مراسم که به همت سازمان بسیج رسانه استان انجام شد، سرهنگ "قربانعلی حسن زاده" ضمن تبریک روز خبرنگار و پاسداشت یاد و خاطره شهید صارمی، خبرنگار شهید، گفت: از سال ۱۳۹۱ که بسیج رسانه تأسیس شد تا کنون تعداد ۱۲۴ نفر از اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در این سازمان، ساماندهی شدند که تقریبا ۹۵ درصد از مجموع فعالان این عرصه در استان هستند.

وی با تاکید به برنامه های دقیق و هدفمند دشمنان نظام اسلامی در حیطه جنگ نرم، بیان کرد: بسیج رسانه به منظور مقابله و مبارزه در عرصه جنگ نرم با هدف تربیت رسانه تراز انقلاب اسلامی راه اندازی شد.

حسن زاده خبرنگاران را افسران این جنگ نرم نامید و عنوان کرد: در حال حاضر ۱۱۳ کانال فارسی زبان، ۲۵۰ کانال انگلیسی زبان و ۳۱ ماهواره در مدار خطی ایران وجود دارند که به انتشار مطالب علیه نظام اسلامی ایران می پردازد.

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محرومیت های آشکار استان با داشتن ظرفیت های انسانی و زیربنایی طبیعی استان خاطرنشان شد: خبرنگاران وظیفه دارند مشکلات و نواقص را به گوش مسئولین برسانند تا گامی در جهت مرتفع کردن آنها برداشته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: