« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
به بهانه 17 مرداد
علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در پیامی ،17 مرداد روز خبرنگار را به اهالی رسانه و خبر تبریک و تهنیت عرض نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در پیامی ،17 مرداد روز خبرنگار را به اهالی رسانه و خبر تبریک و تهنیت عرض نمود.

در بخشی از پیام رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده امده:


خبرنگاری حرفه‌اي است كه شب و روز ندارد و عصر ارتباطات امروزه به او نياز وافر دارد، در اطلاع رساني نقشش انكارشدني نيست، بايد همواره در پي خبر باشد و با خبر، بايد با قبول خطر‌هاي فراوان، از مرزها نيز گذر كرده و به واقع «خبرنگاري» كند.

خبرنگار صادقانه مي‌نويسد، مي‌نويسد براي ساختن فرهنگ غني، مي‌نويسد براي ساختن كشوري آباد و آزاد، براي ساختن بهترين‌ها براي ايران و ايراني؛ اينان همواره در عمق جامعه زندگي مي‌كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه‌اي، مرهون تلاش‌هاي شبانه روزي آنهاست.

روز خبرنگار، روزي است كه گويي قلم، اين مقدس‌ترين عامل سوگند آسماني بار ديگر به مظهر درخششي تبديل شده كه حكايت‌گر زندگي تابناك رهپوياني مي‌شود كه همواره با قلم پيوندي جاودانه بسته‌اند.

روز خبرنگار، سرود ماندن در ورطه نوشتن، حكايت پابرجايي در دنياي كلمات و واژه‌ها و عامل تابندگي دگرباره انديشه‌هاي انساني است.

هفدهم مرداد روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم بر همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني و خصوصا خبرنگاران پرتلاش استان کهگیلویه و بویراحمد ،تبریک و تهنیت باد .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: