« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
به بهانه 17 مرداد
این روز فرصت مغتنمی است که از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه خبرنگاران عزیز تشکر و قدردانی نمایم
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛«نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده »در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

در بخشی از پیام ایشان آمده است:

حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات  گوناگون نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه دارد در دنیای امروز، خبرگزاری‌ها وخبرنگاران نقشی مهم و تعیین‌کننده‌ای بعنوان رابط بین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌کنند.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند و برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می نمایند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزند و تحت تأثیر جوسازی‌ها ، شایعه پراکنی‌ها، هیاهو‌آفرینی‌ها و ..... قرار نگیرند، تارسم «امانتداری»که مهم ترین رسالت خبرنگاری است، نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت های جامعه با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش به سرانجام برسد.

این روز فرصت مغتنمی است که از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه خبرنگاران عزیز تشکر و قدردانی نمایم و این روز پاسداشت حق گویی و حق جویی و پاسداشت قلم را به همه آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم  با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: