« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کهگیلویه
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در این آیین گفت : احداث این پایگاه امداد جاده ای از ضروریات جاده شهرضا - بهبهان ( پاتاوه - دهدشت) است که امیدواری به توسعه و اشتغال را در مردم بوجود می آورد .
به گزارش پایگاه آوای رودکوف؛ نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در این آیین گفت : احداث این پایگاه امداد جاده ای از ضروریات جاده شهرضا - بهبهان ( پاتاوه - دهدشت) است که امیدواری به توسعه و اشتغال را در مردم بوجود می آورد .



 مهندس عدل هاشمی پور افزود: به فضل الهی این پروژه در نیمه اول سال 97  به بهره برداری خواهد رسید و با توجه به حجم بالای تردد ٬ نیاز به اماکن و جایگاههای امدادی٬ رفاهی و بهداشتی از ضروریات عینی است  که خود زمینه ساز توسعه اقتصادی برای شهرستان و منطقه می باشد.

با توجه به برآورد هزینه ده میلیارد ریالی این پروژه از سوی جهاندیده مدیر کل هلال احمر استان ٬ هاشمی پور اظهار داشت : متأسفانه اعتبارات دولتی ناچیز است و بسنده کردن به آن راه به جایی نمی برد .

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی رایزنی با خَیِّرین برای تأمین اعتبار پروژه را نوید داد و افزود : تلاش میکنم درصد بالایی از اعتبار مورد نیاز  از طریق خَیِّرین تأمین شود . لازم به ذکر است سردار هاشمی از خدمات و اختصاص اعتبارات از سوی هلال احمر استان به شهرستانهای چهارگانه و همچنین خَیِّر اهداء کننده زمین پایگاه تشکر و قدردانی نمود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: