« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
نماینده شهرستانهای باشت و گچساران
نماینده شهرستانهای باشت و گچساران گفت:35درصد جمعیت گچساران که جزو قشر فقیر و یا تحت حمایت کمیه امداد هستند در بافت متراکم و فرسوده سکونت دارند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، غلام رضا تاجگردون، نماینده شهرستان های باشت و گچساران در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات جهادگران کمیته امداد، گفت: سه هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران نیازمند ترمیم و بازسازی است که دریک سال و نیم گذشته هزار واحد مسکونی آن تخریب شده است.



وی افزود: ۳۵ درصد جمعیت گچساران که جزو قشر فقیر بوده و یا تحت حمایت کمیه امداد هستند در این بافت متراکم و فرسوده سکونت دارند.

تاجگردون ادامه داد:  به ۴۰ درصد این واحدها برای بازسازی  وام قرض الحسنه پرداخت شده و بعضی از خانواده ها نیز ۶ میلیون وام بلاعوض دریافت کرده اند؛ ضمن اینکه این افراد از پرداخت هزینه عوارض و پروانه معاف هستند.

وی با تاکید بر اینکه زیبنده استان کهگیلویه و بویر احمد نیست که آمار افراد تحت حمایت کمیته امداد بالایی داشته باشد، از رئیس کمیته امداد خواست تا در بازسازی و ترمیم بافت فرسوده گچساران با آنها همکاری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: