« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
در جلسه شورای اداری عنوان شد
جلسه شورای اداری شهرستان لنده به ریاست دارا کریمی نژاد فرماندار و با حضور مهندس هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، جلسه شورای اداری شهرستان لنده به ریاست دارا کریمی نژاد فرماندار و با حضور مهندس هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده  در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان  برگزار گردید.



در این جلسه مسئولین گزارشی از اقدامات انجام شده خود ارائه کرده و با بیان برخی مشکلات و کمبودها از جمله :ارائه تسهیلات بانکی و تخصصی در زمینه کشاورزی ، کمبود فضای فیزیکی و نداشتن سالن چند منظوره در آموزش و پرورش ؛ افت فشار برق در لنده ؛ افت فشار آب و منبع شهرک فجر لنده ؛ چارت سازمانی اداره منابع طبیعی ؛ جادهای لنده به تشان و قلعه رئیسی و تعیین تکلیف اموال دولتی ، خواستار کمک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای حل آنها شدند.



همچنین فرماندار لنده در سخنانی با تشکر از حضور نماینده مردم در جلسه شورای اداری شهرستان خطاب به ایشان گفت:انتظار داریم یک کار مانا در این فرصت دوساله برای مردم لنده انجام داده و دل مردم این کهن دیار را که از عدم تکمیل پل تراب می لرزد شاد و امیدواریم با احداث پل تراب سر پل صراط نلرزید.



در ادامه مهندس عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم گزارشی از تلاشها و پیگیریهای خود بمنظور تامین اعتبار لازم برای حل مشکلات شهرستان لنده در زمینه های بهداشت، آب، مشکلات جاده ای و ... ارائه کردند.



مهندس هاشمی پور به برنامه راه خود برای شهرستان لنده اشاره کرد و  تامین آب شرب لنده از سد کوثر ؛ ایستگاه پمپاز دشت بن ؛ جاده لنده به خوزستان ؛جاده لنده به قلعه رئیسی ؛ گاز رسانی به دهستان قیام ؛احداث بیمارستان 32 تختوابی لنده و معدن فسفات قیام را از مهمترین برنامه های در دست اقدام خود برای توسعه و خروج شهرستان لنده از بن بست عنوان کرد.



همچنین در پایان این نشست مهندس عدل هاشمی پور ضمن دیدار با مردم به همراه فرماندار و جمعی از مسولان شورای اداری شهرستان از پروژه پل تراب و جاده لنده به قلعه رئیسی و دلی مهرجان و خیار کال بازدید نموده است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
واقعاً به به . فقط برنامه اما کو اجرا ؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: