« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
رئیس اداره بهزیستی لنده
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف برنامه های این اداره در هفته بهزیستی را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ نورعلی کاظمی با بیان اینکه هفته بهزیستی از 25 تیر‌ماه لغایت 31 تیر‌ماه می‌باشد گفت: در این هفته برنامه های مختلفی در سطح شهرستان لنده اجرا خواهد شد.
وی افتتاح مرکز توانبخشی آموزشی معلولان ذهنی آموزش‌پذیر زیر 14 سال، افتتاح نمادین مسکن خانواده‌های دو معلولی با اعتبار 4 میلیارد ریال، افتتاح طرح‌ها و صنف‌های خود اشتغالی ، نشست با اصحاب رسانه و ارائه گزارش عملکرد، بازدید از چند خانواده تحت حمایت، برپایی نمایشگاه توانمندی مدد جویان بهزیستی، دیدار با امام جمعه و فرماندار و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در شهرستان لنده ذکر کرد.

نورعلی کاظمی افزود: سازمان بهزیستی یکی از نهادهای خدمات‌رسان در سطح کشور بوده که بیش از 150 وظیفه و مأموریت برای آن تدوین شده و همه در جهت خدمات‌رسانی و حمایت از معلولان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه می‌باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: