« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
یاداشت
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد اخیرا از افزیش اعتبارات شهرداریها در دولت یازدهم و افزایش 59 درصدی این اعتبارات در سال 96 خبر داد که انتظار می رود وی بصورت شفاف میزان اعتبارات تخصیصی برای هر شهر را منتشرنماید تا ...
پایگاه خبری آوای رودکوف- فتاح بدری :اعتقاد راسخ داریم که تفکر و شعار شهر بهتر و زندگی بهتر در شهرهای کوچک تحقق پیدا نمی‌کند مگر با مشارکت دولت و توزیع عادلانه اعتبارات و  البته نمی توان نقش و مشارکت عمومی شهروندان در حوزه مدیریت شهری را نادیده گرفت که این خود نیز قابل تامل است.

در کنار اینها تخصص ؛ دلسوزی و تعهد شهرداران در رسیدن به شاخص‌های یک شهر سالم و رضایت‌مند نقش بسیار ارزشمندی دارند.

و اما نکته ای مورد نظر ما ،گفتگوی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص افزایش اعتبارات شهرداریها و نگاه ویژه دولت به این نهادهای مردمی است که اخیرا بیان شده است.

وی اظهار داشتند که :در ابتدای دولت یازدهم اعتبار شهرداری‌های این استان 53 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که این میزان در سال 96 با 59 درصد رشد به 193 میلیارد و 400 میلیون تومان رسید.

نیک اقبالی در ادامه تاکید کردند: دولت یازدهم نسبت به شهرداری‌ها نگاه و توجه ویژه داشت که افزایش اعتبارات این نهادهای مردمی بیانگر نگاه ویژه دولت به ارائه خدمات مناسب به جامعه شهری است.

لذا ضمن تشکر از ایشان به منظور شفافیت بیشتر و از انجایی که دانستن حق مردم است از معاون محترم آقای استاندار درخواست می کنیم تا بصورت شفاف میزان اعتبارات تخصیصی برای هر شهر را منتشر نموده تا از یک طرف مردم که همانا ولی نعمتان این انقلاب هستند در جریان امر قرار گیرند و هم اینکه انها بتوانند ارزیابی  بهتری از عملکرد شهرداران خود داشته باشند .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
احسنت بر حاجی. همه که می گویند اعتبار نیست. استانداری هم چیز دیگری میگه. معلوم نیست اوضاع به چیه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
ما که کار خاصی از شهرداران ندیده ایم و هر بار که خواسته ای داشتیم گفتند که اعتبار نداریم حالا دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را.......
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: