« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
گزارش تصویری
به همت اداره کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مراسم یادبود رییس اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره) در یاسوج برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛به همت اداره کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و با حضور جمعی از مردم و مسولان مراسم یادبود مرحوم رضا نیری رییس اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره)  در یاسوج  برگزار شد.

مدیر  کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم یادبود درگذشت حاج سید رضا نیری، ضمن تسلیت ارتحال این انسان وارسته و نیکوکار به خانواده امداد و همه خیراندیشان و نیکوکاران، گفت: مرحوم نیری امدادگری مجاهد، یار و یاور حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری و پیشکسوت امورات خیر بود که همه ی عمر شریف خود را صرف خدمت به انقلاب و دستگیری از جامعه محرومان کرد.

فرید محبی افزود: یکی از اهداف اصلی این مجاهد پرکار و فعال اجتماعی توجه ویژه به محرومان و جامعه هدف بود که به این منظور در حوزه سازمانی، ساختاری را اجرا کرد که مطابق آن، امداد می توانست خدمات  گسترده ای به نیازمندان در مناطق محروم ارائه دهد.
محبی ادامه داد : پرداخت مستمری در کنار اقدامات و سنت های حسنه ای مانند جمع آوری صدقات برای کمک به نیازمندان و دستگیری از فقرا و مستمندان از برنامه هایی بود که توسط این انسان نیکوکار پایه ریزی شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژه گی های این تلاشگر و فعال اجتماعی، توجه خاص به ایتام بود افزود: آن مرحوم با این هدف درمؤسسه عترت فاطمی ایتام سادات فعالیت می کرد و خدمتگزاری به رنج دیدگان، وفاداری به ولایت و آرمان های اسلام و انقلاب و تلاش های متعهدانه همراه با شور و شوق از خصوصیات این حامی درماندگان بود.















 





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین