« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
یاداشت
در حالی که در آموزه های دینی، مسئول جامعه باید در همه حال خود را بدهکار نسبت به خدا و مردم ببنند و امیدوار باشند مردم از خطاها و کم کاریها و ناتوانیهای آنها در خدمت به مردم گذشت نمایند، برخی از مسئولان که باری به هر جهت مسول شدند از مردم طلبکارند و به مردم منت می گذارند !
پایگاه خبری آوای رودکوف- فتاح بدری :در آموزه های دینی و توصیه های امام بزرگوار و رهبری معظم  انقلاب آمده که مسئولان هر چه در توان دارند، به خدمت مردم بپردازند، و در نهایت از خداوند و مردم به خاطر قصور و تقصیرهایشان در خدمت طلب بخشش نمایند.

و همچنین  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص عظمت و جایگاه مردم و ملت ایران می فرمایند:من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر، بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین بن علی (صلوات الله و سلامه علیهما) می‌باشند.

و یا رئیس جمهور محترم در جایی خطاب به همه مدیران و مسئولین مجموعه دولت می فرماید: ... باید این نکته را باور کنیم که خادم مردم هستیم و این باورمان باشد که کشور و منابع و بیت المال، از آن مردم است و ما صرفا باید به مردم خدمت کرده و اجیر و خدمتگزار مردم هستیم و این عین بیان پیامبر اسلام(ص) است که فرمود «انا اجیرکم» وقتی پیغمبر اسلام چنین می‌فرمایند، دیگر تکلیف ما روشن است.

حال بر این اساس سزاور نیست برخی از مسئولان که باری به هر جهت مسول شدند از مردم طلبکار باشند ؛ حق مردم ما در تمامی زمینه ها اعم از اقتصادی ؛ اجتماعی؛ بهداشتی  و غیره بیش از اینهاست و لیکن می بینیم برخی مسئولان که در توهم قدرت غوطه می خورند، به خاطر آن که بخشی از بیت المال را که حق مردم است، صرف آنان کرده اند، و یا به خاطر یک کار ناچیز و البته ناتمام ! بر سر  مردم منت بگذارند و هر بار که دستشان به رسانه ای یا جلسه ای باز شود تکرار مکررات کنند که مثلا ما فلان شاهکار را کردیم !

لذا این مسئولان محترم و البته کم کار و پر مدعا را را دعوت به خواندن این فراز از سخنان امام خمینی (ره) می کنیم که فرمودند : « بدون اینکه این ملت همراهی کند مانمی توانستیم کاری بکنیم ،هرچی داریم ازاینهاست وهرچی هست، مال اینهاست ؛ دولت ، عامل اینهاست ، قوه قضاییه ، عامل اینهاست، قوه اجرائیه ، عامل اینهاست، قوه مقننه، عامل اینهاست،ادای تکلیف باید بکنند،شرکت باید بدهندمردم رادرهمه امور» ( صحیفه نور،ج۲۰،ص۵۵).
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: