« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
پیام تسلیت
مدیرکل کمیته امداد امداد امام خمینی ( ره ) استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی دکتر سید امیر حسین ملک حسینی را به نماینده ولی فقیه در استان تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد امداد امام خمینی ( رحمه الله تعالی علیه ) استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت زنده یاد دکتر سید امیر حسین ملک حسینی را به حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

 حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی

نماینده محترم ولی فقیه دراستان و نماینده مجلس خبرگان رهبری

سلام علیکم ؛   

با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت زنده یاد دکتر سید امیر حسین ملک حسینی، فرزند استاد فرهیخته، دکتر سید علی ملک حسینی واصل و موجبتألم خاطر فراوان گردید.بی شک خدمات ارزنده خانواده بزرگ ملک حسینی برکسی پوشیده نیست و به خصوص افتخارات پزشکی که زبانزد خاص و عام است و همچون آفتاب تابانی بر پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد می درخشد. مصیبت وارده سخت تر از آن است که بتوانیم مایه تسلی خاطر گردیم، همانا چاره مصیبت، صبر و تحمل ، توکل و راضی بودن به رضایت پروردگار متعال است.این جانب  با قلبي آکنده از غم و اندوه از طرف خود و تمامی امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، مصیبت وارده را خدمت شما برادر گرامی،خانواده محترم وجمیع بستگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، برای آن فقید سعید جنت مکان خلد آشیان، رحمت واسعه الهی  و برای بازماندگان اجر عظیم  و صبر جزیل مسئلت می نمائیم

 
فرید محبی /مدیرکل کمیته امداد امداد امام خمینی ( ره )استان کهگیلویه و بویراحمد
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: