« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
یاسوج
مردم مومن یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پس از یک ماه روزه داری و تزکیه نفس صبح روز دوشنبه در بلوار عدل این شهر در صفوفی بهم فشرده نماز عید فطر را اقامه کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  ؛ مردم مومن یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پس از یک ماه روزه داری و تزکیه نفس صبح روز دوشنبه در بلوار عدل این شهر در صفوفی بهم فشرده نماز عید فطر را اقامه کردند.



بلوار عدل یاسوج امروز مملو از جمعیت نمازگزارانی بود که به عشق کسب پاداش یک ماه بندگی گرد هم آمده و نماز عید را اقامه کردند.

به گزارش آوای رودکوف ؛ حجت الاسلام موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج  در خطبه های نماز عید فطر با تبریک این عید بزرگ به مسلمین جهان گفت: عید فطر پایان ماه رحمت و انتظار، عفو و استغفار و آغاز راهی برای بازگشت انسان به فطرت الهی خویش که در آن مومنان پس از یک ماه مبارزه با نفس اماره، فصلی جدید از بندگی و عبودیت را آغاز می‌کنند.

 نماز عید سعید فطر علاوه بر شهر یاسوج در شهرهای،دوگنبدان،سی سخت ،دهدشت ،قلعه رئیسی ،دیشموک ،لیکک،چرام،باشت،لنده ، سوق و دیگر مناطق استان برگزار شد.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: