« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
طنز بر پایه تخیل وتوهم / جهانگیرایزدپناه
پایگاه خبری آوای رودکوف-استاد «جهانگیرایزدپناه» در یاداشتی طنز با عنوان « آدم شاخ در می آورد» نوشت :

(قسمت اول)
خدا رحمت کند آن مرد دانای محلمان را که درزمان رژیم طاغوت میگفت آقا این ژاندارمها ( نیروی انتظامی –البته اون سابقی هاش)چقدر رشوه میگیرند ولی ساواک انگار خبر ندارد و کاریشان نمیکند درصورتیکه ما اگردر گوشه خانه مان بادی در کنیم ،ساواک خبردارمی شود و....

(قسمت دوم)
حال ما در اخبار وجراید می خوانیم که سربازان گمنام و جان برکف بر اوضاع مملکت مسلط و اشراق دارد وکوچکترین تحرکات دشمن را زیر نظر دارد.

وانگهی از همه عجیب تراینکه چگونه در روز روشن در راهپیمائی روزقدس عده ای خودسر( توهین به اختیار )وتا ابدالدهر ناشناس به رئیس جمهور و همراهان توهین می کنند و خبری از تعقیب وکنترل تحرکاتشان نیست.

آدم وقتی اسم کهریزک وقوه قضائیه وسخنان رئیسش (مبنی براینکه اگر شورای امنیت ملی کشور هم تصمیم به رفع حصر بگیرد باز قوه قضائیه تصمیم به تعقیب قضائی دارد ) را میشنود ، بلانسبت شما خ...هاش پاپیون میشود .

ولی عجب جراتی دارند این افراد خودسر وتوهین به اختیار که اصلا از قوه مذکور هم واهمه ای ندارند.

دارم از تعجب شاخ در می آورم ،شما چطور؟

توضیح اینکه قسمت دوم این نوشته واقعیت ندارد و زائیده تخیل و توهم ذهن ما و تبلیغات مغرضانه است چون ممکن نیست که نزدیک به چهل سال همچون موجوداتی باشند وشناسائی،دستگیر ومجازات نشوند. اصلا ممکن نیست .

کوچک شما " کله پوک"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: