« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج خبر داد
ضیافت افطاری برای ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یاسوج با مشارکت اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد، با حضور رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل و مدیران کمیته امداد استان در یاسوج برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ هادی ولایتی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج در حاشیه این ضیافت افطاری با بیان اینکه اطعام ایتام و نیازمندان از سنت های پسندیده دین مبین اسلام و سیره ائمه اطهار است ، گفت: رمضان ماه میهمانی خداست و بی شک بر پایی سفره‏ های پر برکت اطعام ایتام و نیازمندان موجب شادی و دلگرمی این عزیزان می شود.



وی افزود: کمیته امداد منطقه دو یاسوج از ابتدای ماه پرفیض رمضان امسال، ۳۰۰ مورد وام قرض الحسنه با اعتبار یک میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرده است.

ولایتی با اشاره به صد مورد بازدید ازخانواده های تحت حمایت این نهاد در رمضان سال جاری ، ادامه داد: با حمایت و مساعدت خیران و نیکوکاران ۱۴۰ حامی به حامیان منطقه ۲ یاسوج اضافه شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: