« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
رئیس آبفای شهری لنده مطرح کرد
رئیس آبفای شهری لنده با اذعان به کمبود آب و افت فشار آن در بعضی از محلات شهر لنده گفت:در شبکه توزیع و منبع ذخیره آب مشکلاتی وجود دارد که درصدد رفع آن هستیم.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ محمد راکبی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنده گفت : مخزن کنونی شهر لنده پاسخگوی نیاز 2هزار نفر خانوار در شبانه‌روز بوده درحالی که ما بیش از 4 هزار مشترک در سطح شهرستان داریم و عملاً شاهد کم‌آبی در شهرک‌ها و برخی نقاط شهر هستیم.

رئیس آبفای شهری لنده با بیان اینکه ؛ در شبکه توزیع به دلیل مشکلات متعددی از جمله سطح ارتفاع بالا منازل و مشترکان نسبت به مخزن آب و همچنین جوابگو نبودن حجم مخزن کنونی با مشکل موجه هستیم افزود:مخزن یک هزار متر مکعبی در سال گذشته با حضور مسؤولان استانی و شهرستان کلنگ‌زنی شد ولی به دلیل مشکلات اعتباری نتوانستیم آن را به اتمام برسانیم.

راکبی در ادامه به پروژه آتی این اداره برای توسعه و اصلاح شبکه آب و توزیع آن در شهر اشاره و ادامه داد: پروژه آینده بالغ بر 5 کیلومتر خط لوله 12 اینچی فولادی از مخزن قبلی تا مخزن جدید مشرف به شهرک‌ها بوده که با وارد کردن مخزن جدید به مدار می‌توان گفت مشکل آب شهرک‌ها برای همیشه مرتفع خواهد شد.

ایشان در ادامه در ادامه خطاب به شهروندان لنده‌ای توصیه‌ کرد تا از استفاده بی‌رویه آب و عدم ایجاد فضای سبز و سبزی‌کاری در منازل خوداری نموده و همچنین نسبت به  نصب تانکر ذخیره آب و بازدید میدانی از وضعیت شیرها و لوله‌های آب در منازل اقدام نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: