« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
لنده
فرماندار لنده در پیامی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان لنده برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرماندار لنده در پیامی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان لنده برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و نرید النمن علی الذین استضعفو فی الارض نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین .
وعده ی بلاشک خداوند است که مستضعفین وارثان زمین خواهند بود . هر ساله آخرین جمعه از ماه سراسر رحمت الهی رمضان ، با دوراندیشی امام راحل (ره) فریاد ملل مسلمان در اعتراض به غاصبان قبله اول مسلمین جهان یعنی قدس شریف در اقصی نقاط گیتی طنین انداز می شود .

رژیم غاصبی که همچون خوره به جان ملتهای مسلمان افتاده و در قاموس نسل کشی خود،  کودک یکساله را نشانه میگیرد . از سوی دیگر خیزشی سراسر انقلابی به نام انتفاضه در سکوت سران کشورهای منطقه و بهت جهانیان همچنان مقاومت را پیشه کرده و درس مقابله ی باورهای دینی در مقابل تمامیت خواهی را در قالب شکل نوینی از مبارزه یعنی گلوله و سنگ به زیبایی هر چه تمام تر به نمایش می گذارد .

فردا روزی است که باید فارغ از هر گونه اختلافات داخلی ، تنها به پاس غرش شیران ایران زمین در دیرالزور و اعلام انزجار از حامیان تروریسم در خاورمیانه  ، با مشق ایثار مظلومیت فلسطین ، همنوا شویم . 

وعده ما آخرین جمعه رمضان الکریم در میعادگاه عشق و ایثار به وسعت ایران اسلامی .

دارا کریمی نژاد
فرماندار لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: