« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به مناسبت هفته قوه قضائیه
رئيس ، دادستان و کارکنان دادگستري بهمئی به همراه فرماندهان نظامي و انتظامي شهرستان به منظور تجديد ميثاق با آرمانهاي حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بر مزار شهداي گمنام شهرستان بهمئي حضور يافتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  جمعي از  مردم و مسئولان به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران  با حضور در گلزار شهدا در قالب برنامه میهمانی لاله‌ها با قرائت فاتحه و صلوات و همچنین عطرافشانی و غبارروبی مزار شهداي گمنام ( خوش نام) بهمئي  ، یاد و خاطره آنها را گرامی داشته و بر ادامه مسیر عزتمند آنها تاکید کردند.



 « رئيس دادگستري شهرستان بهمئي » در اين مراسم ، عظمت و شکوه واقعی نظام اسلامی را مرهون خون شهدا و مجاهدت بی‌نظیر آنها توصیف کرد و  با بيان اينكه ، در تاریخ پرفراز و نشیب این نظام ارزشمند و الهی آنچه برای همیشه در تاریخ ماندگار شده گذشت و ایثارگری ملت ماست که همواره می‌تواند نقطه با عظمت و شایسته باشد گفت : جمهوری اسلامی ایران امروز اگر به عنوان یک الگوی بی‌نظیر در دنیا مطرح است به خاطر برجستگی‌هایی است که در این نظام الهی شاهد و ناظر آن هستیم.



« حجت الاسلام والمسلمين سعيدي »  با بيان اينكه ، همه ما آرامش و امنیت امروز را مرهون فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم در دوران انقلاب و جنگ هشت سال دفاع مقدس هستیم که بدون ادعا از کیان این سرزمین دفاع کرده و دشمن را به نقطه تسلیم واداشتند افزود: رمز موفقیت ملت ایران ، شاخصه پایداری، اتحاد و مقاومت است و همین افتخارات سبب شده تا جمهوری اسلامی ایران امروز الگو باشد و به عنوان نقطه عزت‌بخش در دنیا اسباب تحقیر استکبار را فراهم آورد.



حاضران با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی شهدا و امام راحل (ره) تجدید پیمان و بر حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.



گفتني است شهرستان بهمئي 126 شهيد به نظام وانقلاب تقديم كرده است.






عکس و گزارش / مسلم مختاري

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین