« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
عضور شورای شهر لنده خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای استاندار! انتخابات از نظر هیچکس خوب برگزارنشده است واقعیت ها را بگویید اگر به ضرر شما باشد، ظاهراً اعلام فرمودید: انتخابات در استان به نحو احسن برگزارشده که احتمالاً یا بی خبر از انتخابات گذشته هستید یا بی اطلاع از حال.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ بهمن زارعی عضو شورای اسلامی شهرلنده و فعال سیاسی با ارسال یاداشتی خطاب به سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نوشت:

ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم خوب و فهیم استانم و با تسلیت ایام شهادت مولی متقیان امام علی(ع) دل نوشته زیر خطاب به شخص استاندار می باشد که امید است نسبت به مطالعه دقیق آن اهتمام ورزید:

جناب آقای استاندار!

انتخابات از نظر هیچکس خوب برگزارنشده است واقعیت ها را بگویید اگر به ضرر شما باشد، ظاهراً اعلام فرمودید: انتخابات در استان به نحو احسن برگزارشده که احتمالاً یا بی خبر از انتخابات گذشته هستید یا بی اطلاع از حال.

در طول 38 سال دوران پر برکت نظام جمهوری اسلامی گروه ها و جریان های سیاسی متفاوتی امور کشور را به دست گرفته و انتخابات را برگزار نمودند( اعم از چپ ، راست و حزب) و هرکدام در راستای سیاست های خود گام های برداشته اند و انتخابات را آن طوری که شایسته بود انجام دادند طوری که حداقل اعتراضات را داشته اند نه بازشماری بوده و نه بی اعتمادیو یا کم اعتمادی هم به حداقل رسیده بود.

اما متاسفانه عملکرد مجموعه شما خصوصاٌ در شهرستان ها ضمن بی اعتمادی مردم و نارضایتی حداکثری از روند انتخابات شوراها تمام مشکلات احتمالی گذشتگان را در روند انتخابات به باد فراموشی سپرده که نشان از ضعف مدیریت در دستگاه مربوطه می باشد.

اگر به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری فکر کنیم در سطح شهرستان ها اگر مدیران شما توانا و مردمی و مورد اعتماد مردم می بودند بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانست نتیجه مطلوب تری داشته باشد.

مسئولین شما و عملکرد آنها چه در انتخابات  مجلس که اکثراٌ همراه و هم رای دولت نبوده اند و چه در گفتار و عمل، بزرگترین ضربه را به پیکر اصلاحات که خود را منتصب به آنان می دانید وارد نمودید که شاید تا سالها قابل جبران نباشد.

شاید انتخاب خود را در خصوص برخی فرمانداران درست می دانید و شاید مشاوران آنها را خوب ارزیابی می کنید و شاید خط فکری بعضی از آنها را تائید کنید و شاید هم شب را با گرهوی و روز را با گروهی دیگر بودن به دستور شما و برای تثبیت مدیریت ها باشد و هزاران شاید دیگر که تاوان همه این مشکلات را اصلاحات پرداخت خواهد نمود، شما و مسئولین شما مسئولیتی در قبال آن ندارید.

آقای خادمی رشد شما در ابتدا از اصلاحات شروع شده و دولت تدبیر و امید آن را تکمیل نموده است. عدم نظارت ها چه در انتخابات و چه در کارها، پروژه ها و سطحی نگری به کارها و وعده ها، نداشتن هسته مشاوره قوی، تشکیل جلسات بی حاصل و معطلب مردم پشت درب های بسته مدیران جنابعالی، ضعف مدیریت ها و حتی بی ثباتی سیاسی مدیران شماو ...... از عوامل موثر در بی اعتمادی مردم به مسئولین است.

لذا سعی نمایید اولاٌ اصلاحات را برای منافع خودتان بیشتر از این هزینه نفرمائید و دوماٌ به فکر این مردم خوب و فهیم و محروم ولی پایبند به نظام و مبانی دینی باشید.

خبر لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
اصلاحات لنده
|
United States
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
الحق والانصاف چیزی که آقای زارعی فرمودند واقعیتی انکار ناشدنی است عملکرد استانداران دولت دکتر روحانی ..................... این موضوع اینده برای ایندگان مشخص خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
درودبرآقای زارعی که انسانی شایسته واهل تحلبل وشفاف درمسایل سباسی هستند ازآن آدم هایی نیستند که نون رابه نرخ روز بخورند همیشه اصلاح طلب اما انسانی منصف وواقعیت گرا وحق گو بودند وجودچنین آدم هایی درجامعه لازم هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: